עו"ד יהושע רוזנצווייג, שותף בכיר במשרד גורניצקי, עומד להתמנות כיו"ר הבנק הבינלאומי

עבודתו במשרד גורניצקי תימשך כרגיל * רוזנצווייג מתמנה מטעם קב' בינו-ליברמן, שרכשה את השליטה בבינלאומי, בעיסקה שטופלה על ידו

עו"ד יהושע רוזנצווייג, שותף בכיר במשרד גורניצקי, עומד להתמנות כיו"ר הבנק הבינלאומי. רוזנצווייג מתמנה מטעם קבוצת בינו-ליברמן, שרכשה באחרונה את השליטה בבנק הבינלאומי, בעיסקה שטופלה בידי רוזנצווייג, איש אמונם. כעת הם מבקשים למנותו כיו"ר הבנק.

רוזנצווייג אמור לשמש כיו"ר במתכונת לא מלאה, ועבודתו במשרד תמשיך כרגיל. במתכונת כזו שימש בזמנו עורך דין בכיר אחר בבינלאומי, עו"ד יגאל ארנון. ארנון, שהיה איש אמונה של משפחת ספרא, שהיתה בעלת השליטה בבנק הבינלאומי, שימש כיו"ר מטעמם, בצד היותו ראש משרד ארנון, בד בבד.

כעת, משהתחלפה השליטה, מתחלף גם עורך הדין. על אף שהנושא לא סגור לגמרי מבחינת כל האישורים, רוזנצווייג כבר קיבל אתמול ברכות מחצי העולם.

רוזנצווייג הוא לא עורך הדין היחיד במשרד גורניצקי, שישמש כיו"ר בנק: עו"ד בועז נהיר, ששימש כשותף המנהל במשרד, שימש אף הוא בגלגול קודם כיו"ר הבינלאומי, כשהבנק היה עוד בשליטת המדינה. ואילו שותף בכיר אחר במשרד, עו"ד צבי אפרת, שהוא איש אמונם של האחים עופר, היה מועמד לשמש מטעמם כיו"ר בנק המזרחי.