בכיר נוסף עוזב את גרנית הכרמל: אודי אדמתי, מנכ"ל חב' סופרגז

בכיר נוסף עוזב את קבוצת גרנית הכרמל: מנכ"ל חברת הגז סופרגז, אודי אדמתי, הודיע היום (ד') על החלטתו לפרוש מהחברה אחרי שלוש שנים בתפקיד.

אדמתי מונה לתפקיד על-ידי המנכ"ל הקודם, משה ארז, ובתקופתו סופרגז היתה חברה רווחית ועברה תהליך מקיף של התייעלות ושינוי תפיסתי במערך התשתיות ובמערכות המידע. זהו הבכיר השני הפורש מגרנית, מאז מינויו של עמי סגיס לפני מספר חודשים למנכ"ל גרנית. הבכיר הקודם היה סמנכ"ל משאבי אנוש של גרנית, משה אורן. כמו כן, עזבו גם בעלי תפקידים זוטרים יותר.

סופרגז נמצאת בבעלות מלאה של גרנית. גרנית היא גם הבעלים של סונול (עיקר הפעילות) וטמבור ,ופעילה גם בתחומי הנדל"ן וההתפלה. גרנית נשלטת על-ידי משפחת בורוביץ וקבוצת גלנקור.

במהלך כהונתו של אדמתי עברה החברה גם מהפיכה שיווקית בתחום השירות, ובוצע מהלך לייעול מערך הסוכנים והמפיצים. כמו כן, הוקם מערך בילינג מבוקר של חיוב וגבייה, והורחב מגוון מוצרי הגז המשווקים על ידי החברה.

סופרגז נחשבת לחברת הגז השלישית בגודלה: היא בעלת היקף פעילות שנתי של כ-50 מיליון דולר, ומשרתת כ-400 אלף לקוחות. אדמתי מכהן גם כיו"ר ועדת הגז בהתאחדות התעשיינים, וכיו"ר חברת התשתית העירונית, יפה נוף, האחראית על פרויקטים של תשתית בחיפה, לרבות מינהרות הכרמל.