יואב שוורד, הבחור ששבה את לבה של שרון איילון מ"קחי אותי שרון", יוביל את מסע הפרסום של ZIP, רשת חנויות גברים. שוורד יקבל 20 אלף דולר על השתתפותו בקמפיין, שסך ההשקעה בו, לפחות על פי דיווחי החברה, תעמוד על חצי מיליון דולר.
<p>
הקמפיין בכיכובו של יואב יימשך עונה שלמה ויכלול קטלוגים בתפוצה ארצית וכן קטלוגים, כרזות ופרסומים שונים בחנויות. משרד הפרסום הוא שם-לין.
<p>
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.