מימן יבקש את הארכת הקפאת ההליכים לערוץ 10

כמו כן נודע היום כי הערוץ מקיים בימים אלו משא ומתן, עם איש עסקים שעוסק בתחום התקשורת על רכישה אפשרית של 70% ממניות הערוץ

בעלי ערוץ 10, יוסי מימן, כינס הבוקר (ד') את הנהלת ערוץ 10, המנהלים הנאמנים של הערוץ, וצוות עורכי הדין של קבוצת מרחב, לדיון בנושא עתידו של הערוץ. מחר (ה') פגה ההארכה שנתן בית המשפט להקפאת ההליכים של הערוץ.

ל"גלובס" הגיע מידע כי מימן אמר בפגישה כי בתוך 24 שעות ייתן את החלטתו בעניין הזרמת הכסף להמשך תפעול הערוץ, אולם דבר זה הוכחש. מאוחר יותר נמסרה מקבוצת מרחב התגובה הבאה: "נמשיך לתמוך בערוץ בהיקפים הדרושים על פי תקציב ההפעלה שנקבע על-ידי ההנהלה והבעלים".

תקציב הערוץ עומד על כ-3 מיליון דולר בחודש, ההכנסות מפרסום מגיעות לכ-1.5 מיליון דולר, ומימן מזרים מדי חודש את היתרה.

מאז שהמשקיע הפוטנציאלי, משה סאבא, נסוג מכוונתו להשקיע בערוץ, לא הצליחו נאמני הערוץ ומימן להשיג הסכם עם משקיע אסטרטגי, וגם המגעים עם זכייני ערוץ 2 לא התקדמו.

עו"ד אלי זהר אמר בתגובה כי צפויה עוד פגישה עם ראשי מרחב היום (ד') אחה"צ לקראת הדיון בביהמ"ש. לדברי זהר, בכוונתו לבקש את הארכת הקפאת ההליכים, לאחר שיתארו לביהמ"ש את המגעים והמהלכים שנוהלו עד כה. זהר מאמין כי יקבל את ההארכה. בנושא הזרמת כסף אמר זהר כי לא שמע ממימן על כוונה להפסיק לזהרים כסף לערוץ, וכי הוא מממן את הערוץ ככל שנדרש.

כמו כן נודע היום כי הערוץ מקיים בימים אלו משא ומתן, עם איש עסקים החי בארץ ובחו"ל שעוסק בתחום התקשורת (לא מדובר בחיים סבן) על רכישה אפשרית של 70% ממניות הערוץ לפי שווי של 40 מיליון דולר, אותו השווי שדובר עם סאבא. במקביל יש עוד שני משקיעים שנמצאים בשלבי בדיקה ראשונים. הערב בשעה שמונה בערב אמורה להתקיים פגישה במשרדי מרחב בהרצליה של המנהלים הנאמנים של הערוץ, ראשי קבוצת מרחב בראשם יוסי מימן והנהלת הערוץ, שבה הם ידווחו על המגעים ויגבשו אסטרגיה לגבי הגשת בקשה ההארכה של הקפאת ההליכים שבה נתון הערוץ מאז אפריל השנה.