אקו"ם: בעלי האולמות מרוויחים אלפי דולרים לאירוע - אך "אינם יכולים לשלם 180 שקל תמלוגים"

לדברי אקו"ם, המבקשים מסתירים עוד מבית המשפט, כי הם מחייבים את לקוחותיהם לשלם לכל מלצר המשרת 10 סועדים טיפ הגבוה מ-100 שקל

אקו"ם טוענת, כי בעלי אולמות האירועים שפנו לבית המשפט בבקשה למתן צו מניעה זמני נגדה, האוסר עליה להגדיל את שיעור התמלוגים, משלמים 180 שקל לאירוע אחד - סכום המהווה ולו 1% מן התקבול שהם מפיקים באירוע אחד.

לדברי אקו"ם, הבקשה מגלמת צביעות, התחסדות וצדקנות, וכי כיום חלפה כמעט שנה מהמועד בו פג הרשיונות של המבקשות להשתמש ברפרטואר אקו"ם, ואלה עושים דין לעצמן ומפרים את זכויות אקו"ם בהמשיכם להשתמש בקניינה ללא רישיון כדין.

לדברי אקו"ם, המבקשים מסתירים עוד מבית המשפט, כי הם מחייבים את לקוחותיהם להשתמש במערכות ההגברה שלהם תמורת תשלום של מאות דולרים לאירוע, וכן מחייבים את הלקוחות לשלם לכל מלצר המשרת 10 סועדים טיפ הגבוה מ-100 שקל. לדברי אקו"ם, בנסיבות אלה דרושה מידה לא מובטלת של עזות מצח, להציג את התמלוג הנדרש על-ידי אקו"ם כבלתי סביר.

ב"כ המבקשות מבקש מבית המשפט לאפשר לו להודיע עד יום 8.10.03, אם מרשיו עומדים על הבקשה ומבקשים למשוך אותה. על המבקשות נמנות חברות פריים, גן אורנים, חוות רונית, ושם-מים אירועים (ת.א 2109/03).