ליאורה מרידור פורשת מתפקידה כיו"ר פועלים שוקי הון

טרם הוחלט מי ימלא את מקומה של מרידור כיו"ר פועלים שוקי הון * מסיימת 3 שנות כהונה

ליאורה מרידור הודיעה היום (ב`) ליו"ר בנק הפועלים, שלמה נחמה, שעם סיום חוזה ההתקשרות עימה בינואר 2004, היא צפויה לפרוש מתפקידה כיו"ר פועלים שוקי הון, בכך תסיים מרידור 3 שנות כהונה כיו"ר פועלים שוקי הון.

בהודעתה ציינה מרידור כי היא מסיימת תפקידה לאחר שהשלימה במהלך כהונתה מספר מהלכים משמעותיים בחברה. כמו כן, היא הודתה לנחמה על האמון והתמיכה שניתנו בה במהלך כהונתה.

בנוסף לתפקידה כיו"ר פועלים שוקי הון, משמשת מרידור כיו"ר דירקטוריון בזק בינלאומי, כיו"ר דירקטוריון חברת וואלה וכן עוסקת במתן שירותי ניהול וייעוץ לחברות שונות במשק.

טרם תפקידיה אלה, כיהנה מרידור כסמנכ"ל וראש אגף האשראי בבנק הבינלאומי. לפני כן, כיהנה כראש מחלקת המחקר בבנק ישראל.

פועלים שוקי הון הוא בנק לקידום עסקים העוסק במתן שירותי בנקאות להשקעות, ניהול, ארגון וחיתום הנפקות של חברות לציבור, השקעה, ייזום והקמה של חברות, ניהול קרנות השקעה פרטיות וניהול קרנות סיכון.

את שנת 2002, סיים פועלים שוקי הון עם הפסד של 46 מיליון שקל ובשנת 2001 דיווח על הפסד של 42 מיליון שקל. הפסדים אלה מוסברים מפעילות בתחום של אחזקה וניירות ערך. בשנת 2002 תרם פועלים שוקי הון הפסד של 50 מיליון שקל לרווח הנקי של בנק הפועלים. בפברואר 2002 נחתמה עסקה לפיה הצטרף פועלים שוקי הון לקבוצת השליטה באי.בי. אי חיתום וזאת במסגרת עסקת רכישת אי.בי.אי. על ידי בנק פועלים.

טרם הוחלט מי ימלא את מקומה של מרידור כיו"ר פועלים שוקי הון.