בחזרה למציאות: "המופע של סטיב" במרכז החורף של רשת

עוד מתוכננים לפיד, עינת ארליך, כולבוטק, סקס בעיר ואוז, ותחרות מלכת היופי שמתמתחת לסדרת מציאות

תכנית המציאות החדשה של יגאל שילון, "המופע של סטיב" תפתח את שידורי החורף של זכיינית ערוץ 2, רשת, שהיא הראשונה מבין זכייני ערוץ 2 שמכריזה על לוח החורף. כנהוג בערוץ 2, שוב מתחלפים ימי השידור בין הזכיינים. החל מה-3.11 תשדר רשת בימי שני וחמישי (במקום ימי שלישי ושישי, שעוברים לקשת) ובחודש יולי תקבל גם את שבת.

"המופע של סטיב" לא תהיה תכנית המציאות היחידה שתככב בלוח המשדרים של החורף. במהלך ינואר יעלה בימי חמישי פרוייקט "בחירת מלכת היופי של ישראל", מיזם החדש שנמצא בימים אלו בשלבים ראשונים של הפקה, בשיתוף פעולה של שבועון "לאשה", אולפני מימד ורשת. מדובר במתיחת המותג הוותיק של טקס הבחירה, שחווה נסיגה בצפייה בשנה האחרונה, לתוכנית מציאות שתלווה את המועמדות מרגע הגעתן למיונים הראשונים ותשתף את הקהל בבית בתהליך הבחירה. בימים הקרובים יבחרו המנחים של הסדרה.

לדברי יוחנן צנגן, מנכ"ל רשת, השנה הקרובה תהיה שנה מכרעת לשידור המסחרי בישראל. "למרות אי הבהירות המתמדת בנוגע לעתיד ערוץ 2, ולעתיד השידור המסחרי בכלל, תמשיך רשת להשקיע משאבים רבים בעשייה טלוויזיונית מרגשת, רלבנטית ומשמעותית, עם מצבת תכניות מובילות, תוכניות בפיתוח, וטאלנטים שמחכים בקוצר רוח לשדר 7 ימים מלאים ורצופים", אמר.

יום שני החדש (החל מ-3.11) ייפתח בשעה 20:30 ב"המופע של סטיב". פרק הפתיחה מפגיש את הצופה לראשונה עם גיבור הסדרה ועם ההתרחשויות מאחורי הקלעים. 12 מצלמות נסתרות עוקבות מידי יום אחר סטיב פרנקל, שחקן מתחיל המנסה לפלס את דרכו בעולם הבידור והטלוויזיה. הכל נראה שגרתי בחייו, עד שיום אחד הוא מתקבל לתפקיד בטלנובלה חדשה בטלוויזיה.

במשך שלושה וחצי שבועות חי סטיב חיים שנבנו עבורו כחלק מהפקה טלוויזיונית. אל צוות ההפקה חברו כל הסובבים את סטיב, מבני משפחתו הקרובים ביותר, אשתו, אמו, ואחיו ועד סוכן השחקנים שמנהל את הקרירה שלו ונבחרת שחקנים מוכרת. הסדרה צולמה בחודשים האחרונים והיא נערכת כעת לשישה פרקים.

בתום הפרקים של "המופע של סטיב" חוזר שילון עם "פספוסים", שעד סוף עונת החורף תפתח את שידורי הפריים בימי ב'.

ב-21:35 (החל מ-17.11) תשודר העונה חדשה של "יאיר לפיד", שרשמה בעונה האחרונה שלה ממוצע של 18.1%, ומשכה קהל עיקרי בגילאים 35-44. אחרי לפיד, עונה חדשה, שישית, של סדרת הרכש הפופולרית ביותר בישראל "סקס והעיר הגדולה". העונה הקודמת של התוכנית שמרה על מעמדה כתוכנית הרכש הנצפית ביותר בישראל עם רייטינג ממוצע של 13%, וקהל עיקרי של נשים בגילאי 34-25.

בהמשך העונה יצטרך ללוח שידורי יום שני בשעה 20:30 ניסים משעל עם מתכונת חדשה של "משעל חם" שתשודר מיד לאחר חדשות הערב.

ימי ה' ייפתחו (החל מ 6.11), עם "כלבוטק" של רפי גינת, שהייתה בעונה האחרונה בין חמשת התוכניות המובילות של עונת החורף, וכבשה במשך תשעה שבועות את המקום הראשון בטבלאות הרייטינג, עם ממוצע עונתי של 21.3%. אחרי כלבוטק תשודר "ערב אדיר", תוכנית שרשמה הצלחה גדולה בימי ו' בחורף הקודם. התוכנית תיגע השנה יותר בתחום האקטואלי ותערוך מבצעים גדולים.

בשעה 22:15 תשודר "החיים יפים", תכנית אירוח חדשה של עינת ארליך, שתכלול מידי שבוע שלושה אורחים מוכרים ותפתיע אותם באמיתות ועובדות על חייהם. התוכנית מיועדת לקהל צעיר בגילאי 18-35. ב-23:00 תשודר העונה השישית והאחרונה של "אוז", בת שמונה פרקים.

במהלך השנה, יחזרו לשידור "שידורי המהפכה 2", עונה חדשה, שלישית, של "שוטטות", והסדרה הדוקומנטרית " החבילה" שמפיקה JCS.

בתחום הרכש, תשודר החל ממרץ הסדרה החדשה של וורנר Nip Tuck, שעוקבת אחרי קליניקה של שני מנתחים פלסטיים במיאמי ארה"ב. הסדרה עוררה עניין בארה"ב בעיקר בשל נועזותה ובשל הגרפיות חסרת הפשרות של הניתוחים הפלסטיים המשולבים בה. מאז תחילת שידורה ממוקמת Nip Tuck בין חמשת התוכניות הנצפות ביותר בכבלים בארה"ב.

סדרת רכש נוספת היא Line Of Fire העומדת לעלות בינואר ברשת ABC האמריקאית. זוהי דרמה בת שעה, העוסקת ביחידה מיוחדת ב-FBI הנלחמת בפשע המאורגן העולמי. *