סדר מקוצר: עו"ד יוסי שגב קולט במשרדו שני עורכי דין חדשים

המדובר בעו"ד רונית אופיר, ועו"ד תומר רייף * וגם: בימים הקרובים תחליט רשות החברות הממשלתיות, איזה משרד עוה"ד יכין את תשקיף בזק

* עו"ד יוסי שגב, קולט במשרדו שני עורכי דין חדשים: עו"ד רונית אופיר, ועו"ד תומר רייף. אופיר עבדה במשרד הביטחון ובפרקליטות מיסוי ת"א (פרקליטות וכלכלה), והיא בעלת תואר שני במינהל עסקים. רייף עבד במשרד עו"ד פרופ' אהרן נמדר, וגם הוא בעל תואר שני במינהל עסקים. לדברי שגב, צירופם של השניים נועד לפתח שני תחומים חדשים במשרד: ייצוג בעבירות צווארון לבן ובתחום המיסים. לדבריו, מסתבר שקיים ביקוש הולך וגובר לייצוג משפטי בתחומים אלה, וזאת כחלק מהתהליכים הכלכליים שחלו בשנים האחרונות בשוק.

* מנכ"ל משרד המשפטים, אהרן אברמוביץ, עובד חזק על הרפורמה במשרד המשפטים. לא פחות משמונה צוותי עבודה פועלים כעת במשרד המשפטים, ובוחנים השלכות של רפורמה בנושאים השונים בהם עוסק המשרד. המטרה הסופית: להכניס ייעול בעבודת משרד המשפטים ובכלל זה בעבודת הפרקליטות.

* משרד עו"ד פרופ' יובל לוי, צירף אליו את עו"ד עידית רייטר, שתעסוק בדיני איכות הסביבה. לפני כן ריכזה רייטר את תחום איכות הסביבה במשרד שבולת, ישראלי, רוברטס, זיסמן.

* בימים הקרובים תחליט רשות החברות הממשלתיות, איזה משרד עוה"ד יכין את תשקיף בזק. חמישה משרדים הגישו הצעות למכרז של הרשות לטיפול בתשקיף: זליגמן; גולדפרב, לוי, ערן; אברמזון; גורניצקי; וסאמט, שטינמץ, הרינג.

כל המשרדים בעלי ניסיון רב בתחום שוק ההון. מה שאומר, שההכרעה תיפול על המחיר שיציעו. תחשיב ריאלי של היקף העבודה, מביא לתוצאה של מעל 100 אלף דולר. יחד עם זאת, ההערכות הן כי מי שיזכה, יצטרך להסתפק בפחות מכך.