אילנות בטוחה ממליצה על הנפקת גדות המתקיימת היום

בית ההשקעות שינה המלצתו לאחר שלהנפקת החברה נוספה הטבת אופציות

בית ההשקעות אילנות בטוחה פירסם היום המלצה חיובית להנפקת גדות, המקיימת היום את המכרז לציבור. האנליסטית, סופי גלפר מציינת כי לאחר שינוי תנאי ההנפקה והוספת אופציות לחבילת ניירות הערך המוצעים בהנפקה, מומלצת כניסה להנפקה בטווח מחירים של בין 104.5 שקל ליחידה (מחיר המינימום) ל-105.5 שקל ליחידה.

הנפקת גדות שוברת "בצורת" ארוכה של חברות חדשות בשוק הראשוני . הנפקת החברה כוללת ניירות ערך בתמורה כוללת של כ-78 מיליון שקל (במחיר המינימום). לגבי מחצית מההנפקה ניתנה התחייבות של כ-40 משקיעים מוסדיים ומחצית נוספת הובטחה על ידי קונסורציום חתמים בניהול פועלים אי.בי.אי.

הנפקת גדות כוללת 750 אלף חבילות כאשר בכל חבילה 16 מניות במחיר 4 שקל למניה, 45 שקל ע.נ אג"ח להמרה במחיר כולל של 40.5 שקל ו-8 כתבי אופציות ללא תמורה סה"כ 104.5 שקל ליחידה במחיר המינימום ובמחיר מירבי של 108 שקל ליחידה. לגבי האופציות בחבילה ניתנתה התחייבות של חברה בשליטת משה יוחננוף, בעל השליטה בחברה לרכישתן ביום המסחר הראשון במחיר של 1 שקל לכתב אופציה.

ניתוח הנפקת גדות מראה כי החברה מונפקת במכפיל רווח אטרקטיבי של בין 6.4 לפני ההנפקה ל-8 אחרי ההנפקה ע"ב ריווחי החברה בשנת 2003.