מי עדן: רווח נקי של כ90 מיליון שקל ברבעון השלישי

הסיבה: רווח הון ממכירת 5.6% מהמיזם באירופה * הכנסות החברה ברבעון הסתכמו בכ- 182 מיליון שקל

מי עדן פרסמה היום את דו"חותיה לרבעון השלישי. הדו"חות כוללים את העסקה שנחתמה עם קבוצת דנונה העולמית והגיעה לסיומה בתחילת חודש ספטמבר.

תוצאות הרבעון כוללות את הפעילות האירופאית של החודשיים הראשונים בלבד (יולי ואוגוסט) מתוך שלושת חודשי הרבעון. בעקבות הקמת המיזם המשותף של מי עדן ודנונה באירופה, מי עדן הפסיקה לאחד את תוצאות הפעילות האירופאית לדו"חותיה וזו מוצגת על פי שווי מאזני החל מחודש ספטמבר.

לאור נתונים אלו השוואת תוצאות הרבעון לרבעון המקביל אשתקד, אינן רלוונטיות שכן אי הכללת נתוני חודש ספטמבר של הפעילות האירופאית משפיעים על כל סעיפי הדו"ח.

מחזור המכירות של החברה בתקופת הדוח הסתכם לסך של כ- 537 מיליוני ש"ח, וברבעון השלישי של שנת 2003 לסך של כ - 182 מיליוני ש"ח. ההכנסות כוללות את הפעילות האירופאית של החודשים יולי ואוגוסט בלבד בשל סגירת עסקת דנונה. מחזור המכירות פרופורמה של המיזם המשותף באירופה בתשעת החודשים הראשונים של השנה עמד על כ 580 מליון ש"ח.

הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם בכ - 3 מיליון ש"ח לעומת רווח תפעולי של כ - 21 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד התפעולי בתקופת הדוח הסתכם בכ - 4 מיליון ש"ח לעומת רווח של כ - 15 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה ברווחיות התפעולית נובעת בעיקרה מגידול בעלויות גיוס ושימור לקוחות גבוהות יותר ומעלויות החדרת המותג "וירג'ין" בישראל.

הכנסות אחרות ברבעון נובעות מרווח הון של כ 125 מיליון שקל, רווח ההון נרשם בעקבות מכירה של כ- 5.6% לקבוצת דנונה בחברה המשותפת באירופה בתמורה לסכום של כ- 38 מיליון אירו. התמורה בגין מכירה זו עתידה להתקבל בחודש דצמבר.

הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ 90.0 מיליון שקל לעומת הפסד של כ 8.7 מיליון שקל, המעבר מהפסד לרווח נובע מרווח ההון כפי שדווח. הרווח הנקי בתקופה הסתכם בכ 42.3 מיליון שקל לעומת הפסד של כ 35.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

ניר דור, מנכ"ל קבוצת מי עדן מסר: "הפעילות באירופה בשנה הקרובה תתאפיין בעיקר במיזוג תפעולי של הפעילויות במדינות השונות, בהטמעת מערכות ובמעבר למותג "Eden". יישום מוצלח של יעדים אלה יחזק את מעמדה של החברה, יוביל להמשך הצמיחה והגידול באירופה ויסייע במימוש הפוטנציאל הגלום בשוק זה".