הסכמה על תנאי השחרור של אריה מועלם, מנחם עצמון, מיכאל ברנע וארצי ויין העצורים בפרשת רוגוזין

הצדדים הגיעו להסכמה עם מחלקת החקירות של הרשות לני"ע, לפיה תנאי השחרור יישארו בעינם בכפוף לשינויים המוסכמים, וביניהם ביטול צו עיכוב היציאה מהארץ נגד אריה מועלם והמרת ערבויות בנקאיות

אריה מועלם, מנחם עצמון, מיכאל ברנע וארצי ויין, נושאי משרה לשעבר בתעשיות רוגוזין, ומחלקת החקירות של הרשות לני"ע, הגיעו היום לידי הסכמה בנוגע לתנאי השחרור שנקבעו לארבעה לפני כחצי שנה, עם מעצרם בפרשת רוגוזין.

הצדדים הגיעו לידי הסכמה לפיה תנאי השחרור יישארו בעינם בכפוף לשינויים המוסכמים וביניהם ביטול צו עיכוב היציאה מהארץ נגד אריה מועלם והמרת ערבויות בנקאיות.

תנאי השחרור המוסכים שנקבעו הם כדלקמן: לגבי מועלם הפקדת ערבויות בסך 3.5 מיליון שקל, השבת הערבות הבנקאית על סך 3.5 מיליון שקל וביטול צו עיכוב היציאה מהארץ. לגבי עצמון הפקדת ערבות בסך 2.2 מיליון והשבת ערבויות בנקאיות בסך 3 מיליון שקל.

לגבי ברנע הפקדת ערבויות בסך 1.2 מיליון שקל השבת ערבות בנקאית בסך 500 אלף שקל וביטול משכנתא על דירה עד לסך של 1,125,000 שקל. לגבי ויין ערבות על סך 2 מיליון שקל ביטול שיעבוד על דירה והשבת ערבות בנקאית בסך מיליון שקל.

כל תנאי השחרור יעמדו על תוקפם במשך 90 יום והתנאים הנוספים שהוטלו על המשיבים של איסור יצירת קשר עם מי מהמעורבים בפרשה בנושא החקירה וחובת ההתייצבות ברשות לניירות ערך עפ"י דרישה ובהתרעה מוקדמת יישארו בעינם.

(ב.ש. 5084/03)