נפטר איש העסקים מאיר לייזר

היה ממקימי ECI, ולאחר מכן הפך מנכ"לה; ב-1985, בעת משבר חריף ב-ECI, נתן בו הדירקטוריון אמון, לייזר נותר מנכ"ל, והצליח לשקמה; ב-1991 מונה למנכ"ל כלל תעשיות, וב-1996 פרש לעסקים פרטיים

איש העסקים מאיר לייזר נפטר הלילה בביתו בר"ג, בגיל 62.

לייזר היה ממקימי אי.סי.איי, ולאחר מכן הפך מנכ"ל החברה. ב-1985, בעת משבר חריף באי.סי.איי, נתן בו הדירקטוריון אמון, לייזר נותר מנכ"ל, והצליח לשקמה.

בשנת 1991 מונה לייזר למנכ"ל חברת כלל תעשיות, ובשנת 1996 פרש לעסקים פרטיים. מאז היה ממקימי חברת ברק וכיהן כיו"ר החברה עד יומו האחרון.

עד לפני חצי שנה כיהן לייזר גם כיו"ר חברת טלרד, והיה מעורב בהשקעות בתעשיית ההיי-טק ובמיזמים שונים.

בתקופתו כמנכ"ל כלל תעשיות נחשב לייזר כמי שהביא את ההשקעות בתקשורת לקבוצה.

עמוס ספיר, חברו האישי ומי שכיהן לצד לייזר כמשנה למנכ"ל כלל, אמר היום (ד'), כי "לייזר היה מנהיג ויזם בעל תעוזה, שהשקיע גם מכספו והוכיח נחישות ומנהיגות. הוא היה חבר אמיתי, איש אהוד בקרב חבריו, תעשיינים ואנשי עסקים".

לייזר, שאהב לטייל בעולם, הקים חבורת אנשי עסקים וחברים שנקראה "חבורת המטיילים של לייזר-ספיר". החבורה בהנהגתו יצאה מדי שנה, בתקופת החגים, לטיולים אקזוטיים ברחבי העולם.

את חבורת המטיילים ייסד לייזר לפני 10 שנים, והטיול הראשון שלה היה לאלסקה. מאז טיילה החבורה, שכללה גם את חבריו הקרובים, איש העסקים אורי דורי ועו"ד אורי סלונים, בארצות שונות בדרום-אמריקה, בפפואה, באיי גלפגוס, בהודו ובסין.

באחרונה, לאחר שחלה, נסע עם אשתו שושנה לטיול בדרום-אמריקה. בעוד שבועיים תכנן לצאת לטיול בוויטנאם ובבורמה.

מאיר לייזר הותיר אשה, שתי בנות ובן וחמישה נכדים. הוא יובא למנוחות מחר (ה') בשעה 00:13, בבית העלמין בקרית-שאול.