סדר מקוצר: עו"ד יוסי לוי הרס ל-HP את היום

עוד בסדר מקוצר: עו"ד רם ז'אן, צורף כשותף במשרד רון גזית, רוטנברג; ועו"ד עידן סידס הצטרף למשרד עורכי הדין ג'ון גבע, המתמחה בתחומי הביטוח והמשפט המסחרי

* עו"ד יוסי לוי, ייצג את EDS, שהביאה לביטול זכייתה של HP במכרז משרד הפנים להנפקת תעודות הזהות החדשות של המדינה, בהיקף כולל של כ-400 מיליון שקל

ועדת המכרזים של משרד הפנים, קבעה את HP כזוכה במכרז. EDS, באמצעות לוי, וכן עורכי הדין אייל בליזובסקי וחיים הרציג, עתרה לבית המשפט, והשופטת מוסיה ארד, מביהמ"ש המחוזי בירושלים, הוציאה צו מניעה נגד ההתקשרות. בהמשך הצטרפו לעתירה IBM, שיוצגה בידי עו"ד אמיר לויצקי, ודפוס בארי, שיוצג בידי עו"ד רנאטו יאראק. בשבוע שעבר החליטה ארד על ביטול הזכייה, בנימוק כי הזוכה לא עמדה בתנאים הנדרשים.

* עו"ד רם ז'אן, צורף כשותף במשרד רון גזית, רוטנברג

ז'אן, בעלה של עו"ד שירלי וולובלסקי, ממשרד ש. הורוביץ, עובד במשרד רון גזית, רוטנברג, בשש השנים האחרונות, ועוסק שם בכל תחומי הליטיגציה המסחרית, וכן בעיסקאות. הוא מטפל, בין השאר, בחברות מיקרוסופט, שופרסל, קוקה קולה, אדידס, נביעות, וג'ון ברייס.

* עו"ד עידן סידס הצטרף למשרד עורכי הדין ג'ון גבע, המתמחה בתחומי הביטוח והמשפט המסחרי

סידס יעסוק בניהול תיקי ליטיגציה ועריכת עיסקאות בינלאומיות. סידס עבר ממשרד סורוקר-אגמון, עורכי דין ועורכי פטנטים, שם ייצג חברות תוכנה בינלאומיות ועסק בתחום הקניין הרוחני.