סוגיית השותף הפורש מטרידה את המשרדים

פורום המשרדים הגדולים, יתכנס ביום ג' הקרוב, לדון בנושא השותף הפורש לפנסיה; עו"ד אמיר הלוי, מהוועדה המארגנת של הפורום: "המטרה במפגש היא להחליף דעות ורעיונות, כיצד להיערך לתופעה"

פורום המשרדים הגדולים, יתכנס ביום ג' הקרוב, לדון בנושא השותף הפורש. בעיית השותף הפורש לפנסיה, מטרידה לא מעט משרדים שהשותפים הבכירים שלהם מתקרבים לגיל הפנסיה. במקרים כאלה עולה השאלה, לאיזה הסדר להגיע, ומה היבטי הפנסיה והיבטי המיסוי של מהלך כזה.

כיום, במרבית המשרדים, שותף הנמצא בהסדר פנסיה, נהנה משיעור הולך ופוחת של אחוזים, במהלך מספר שנים, עד שמפסיק. במקרים ייחודיים, נהנה שותף הפורש לפנסיה מאותו שיעור של אחוזים, ממנו נהנה בעת שעבד במשרד.

הפורום מבקש לדון בכל ההיבטים של הנושא. עו"ד אמיר הלוי, שותף בגרוס-קלינהנדלר-הלוי-גרינברג, הנמנה על הוועדה המארגנת של הפורום, יחד עם עו"ד מורי מטלון, ממשרד גורניצקי, ועו"ד מיה ליקוורניק, ממשרד מיתר-ליקוורניק-גבע-לשם וברנדויין, אומר שהמטרה היא להחליף דעות ורעיונות, כיצד להיערך לכך.

לפורום הוזמנו מספר מומחים לפנסיה ולמיסוי, שישמיעו את התובנות שלהם בקשר לעניין. הלוי: "המטרה של הפורום היא להתעדכן וללמוד, וזה מה שנעשה בעזרתם של המומחים".