ראב"ד-מגריזו-בנקל שמים עין על ארה"ב

המשרד צירף אליו בשבוע שעבר שחקן חיזוק, במטרה להיכנס לשוק האמריקני: עו"ד אביב חילו, שעבד כשבע שנים במשרדו של עו"ד יוסי ירושלמי, בניו-יורק

משרד ראב"ד-מגריזו-בנקל, צירף אליו בשבוע שעבר שחקן חיזוק, במטרה להיכנס לשוק האמריקני: עו"ד אביב חילו, שעבד כשבע שנים במשרדו של עו"ד יוסי ירושלמי, בניו-יורק.

חילו אמור לפתוח פתח עבור המשרד, לחדירה לשוק האמריקני - הן עבור ישראלים הפועלים שם, והן עבור אמריקנים המבקשים לפעול בישראל.

חילו החל לעבור במשרד שבלת, ישראלי, רוברטס, זיסמן, בשנת 93'. בסוף 96' נסע לניו-יורק. בשנה הראשונה שימש כחשב ויועץ משפטי של משרד התיירות במשלחת הכלכלית בניו-יורק, וב-98' הצטרף לירושלמי, שהיה בעבר שותפו של עו"ד אמנון שבלת, משבלת, ישראלי, רוברטס, זיסמן. מאז שנת 2000 היה שותף בירושלמי ולמעשה ניהל את המשרד.

באחרונה החליט לחזור, ולממש את מה שצבר בניו-יורק, במסגרת משרד ראב"ד, מגריזו, בנקל. לדבריו, המשרד נמצא בשיתוף פעולה עם שני משרדים בינוניים בארה"ב, ומשרד נוסף, גדול, והוא מעוניין לקדם את שלושת המיזוגים, כך שהמשרד "יוכל לתת שירותים משפטיים מכל סוג ברמה גבוהה, במחירים ישראליים".

חילו אומר, שהכוונה היא להתחיל עם לקוחות של משרד ראב"ד, מגריזו, בנקל, שעושים עסקים בחו"ל, ולפתוח להם פתח לעיסקאות בארה"ב. בד בבד, לתת שירותים לאמריקנים, המבקשים לעשות עסקים בישראל.

ואתם מאמינים שיש סיכוי, בתקופה הזו?

"אנחנו מאמינים שכדאי להתחיל דברים חדשים דווקא בתקופה הזו. כך שכשיבוא הגשם, אנחנו נהיה מוכנים כבר עם כל הדליים בחוץ".