ארנון פרלמן, שפרש מייעוץ לראש הממשלה, מקים חברת ייעוץ אסטרטגי

החברה החדשה תעסוק בייעוץ אסטרטגי לחברות גדולות, אנשי עסקים, גופים ציבוריים ומנהיגים פוליטיים, ובניהול מצבי משבר; כן תעסוק בניהול קמפיינים פוליטיים למועמדים ומנהיגים בחו"ל

ארנון פרלמן, יועץ התקשורת של ראש הממשלה וראש אגף תקשורת במשרד ראש הממשלה, שסיים את תפקידו לפני כחודש, מקים חברה חדשה לייעוץ שתקרא "פרלמן - ייעוץ אסטרטגי". כך מסר ל"גלובס" ארנון פרלמן.

החברה החדשה תעסוק בייעוץ אסטרטגי לחברות גדולות, אנשי עסקים, גופים ציבוריים ומנהיגים פוליטיים, ובניהול מצבי משבר. כמו כן תעסוק החברה בניהול קמפיינים פוליטיים למועמדים ומנהיגים שונים בחו"ל.

פרלמן מסר ל"גלובס" כי בעקבות העבר המשותף והמגעים שנוהלו בחודש האחרון עם טל זילברשטיין, החליט כי החברה החדשה, "פרלמן ייעוץ אסטרטגי" תעבוד בשיתוף פעולה עם חברת "ג'י.סי.אס" הן בפעילות החברה בארץ והן בפעילות החברה בחו"ל. פרלמן וטל זילברשטיין, מנהל ומבעלי "ג'י.סי.אס", ישתפו פעולה באופן הדוק והשניים מסרו כי כבר בימים אלה מתנהלים מגעים עם מספר גורמים עסקיים בארץ ועם מנהיגים פוליטיים בחו"ל.

פרלמן וזילברשטיין שיתפו בעבר פעולה בפרויקטים שונים הן בתנועת "דור שלום", בה שימש פרלמן כיועץ אסטרטגיה ותקשורת, ועיקר שיתוף הפעולה המקצועי בין השניים בא לידי ביטוי ב"חדר המלחמה" של אהוד ברק בבחירות 1999.

זילברשטיין, יחד עם שותפיו האמריקאים סטנלי גרינברג, ג'יימס קארוויל ובוב שרום, מנהלים במסגרת חברת ג'.סי.אס קמפיינים ציבוריים עסקיים ופוליטיים ברחבי העולם. בשנים האחרונות עזקו בליווי מנהיגים פוליטיים, ראשי ממשלות ונשיאים במדינות כמו איטליה, אנגליה, אוסטריה, בוליביה ואחרות.

לאחרונה פורסם ב"גלובס" כי החברה החלה לפעול בייעוץ לראש הממשלה ולמפלגת השלטון ברומניה. זילברשטיין אומר כי "שיתוף הפעולה עם פרלמן מביא, מעבר לחברות ארוכת השנים, את הניסיון המצטבר הרב ביותר בנמצא בישראל בעבודה מול ראשי מדינות ומנהיגים עסקיים ויאפשר להרחיב מאד את ארסנל הכלים לפיתוח הפעילות העסקית בחו"ל". הוא הוסיף כי "ארנון הוא הטוב שביועצים הישראלים ובעל רמה בינלאומית מהגבוהות שיש ואין לי ספק כי ניסיונו הרב, אותו רכש בשנים האחרונות, יהיה מצרך מבוקש גם מחוץ לגבולות המדינה".