הנקראות ביותר

ניאופרם תשווק את ליגיניה

זאת, לאחר שמונה חודשים בהם לא שווק המותג בישראל * בעבר שיווקה את המותג חברת כימפל

משווקת התרופות, ניאופארם, תשווק את מותג השטיפה האינטימית "ליגיניה", לאחר שמונה חודשים בהם לא שווק המותג בישראל. בעבר שיווקה את המותג חברת כימפל.

לדברי ניאופרם, המותג ליגיניה החזיק ב-50% משוק השטיפות האינטימיות לפני שהופסקה ההתקשרות בין כימפל לבין יצרניתו, חברת התרופות Wyeth. לדברי ניאופרם, החליטה Wyeth לאחד את שיווק מוצריה בישראל תחת משווק אחד. ניאופרם משווקת גם את התרופות אדויל ורוביטוסין ואת המולטיויטמין צנטרום של Wyteth.

שוק השטיפות האינטימיות בישראל מוערך בכ-15 מיליון שקל בשנה, מתוכו מחזיקה ליגיניה בנתח של כ-50%. על-פי הערכות ניאופרם, כ-20% מהנשים בישראל משתמשות בתכשירי שטיפה אינטימית, רובן בגילאי 20-29.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות