נתיבי איילון תנסה להגדיל את תקציבה על חשבון תקציב תחבורה לא מנוצל של חברות עירוניות ורשויות מקומיות. כך אומר מנכ"ל החברה, אריה בר. מדובר בפוטנציאל לתוספת של 100 מיליון שקל, אמר. תוכנית העבודה של נתיבי איילון ל-2004 היא של 620 מיליון שקל ללא התוספת.
לדברי בר ברגע שיהיו אישורים סטטוטוריים לפרויקטים הוא ימצא את התקציב לביצוע. "אין פרויקט שיהיה מוכן סטטוטורית ושמשרד התחבורה לא יימצא לו תקציב. אני מתכוון ב-2004 לשים דגש על אישורים סופיים לתוכניות וזאת על מנת לחבר בין תקציבים פנויים לתוכניות חדשות", אמר.
אחד מהפרויקטים שמתכוון בר לתקצב ב-2004 הוא נתיב שלישי באיילון צפון מכפר שמריהו ועד הרצליה, פרויקט שטרם אושר בוועדות התכנון. בר מציין, כי התוכנית מתואמת עם עיריית תל אביב, ומשרד התחבורה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.