תע"א תציג בניו-דלהי לראשונה את המיני מזל"ט

המזל"ט החדש יוכל לשהות באויר 60-45 דקות, ולפעול בטווח של 10-5 ק"מ ממערכת ההפעלה שלו

התעשיה האווירית לישראל תציג מחר (ד') לראשונה את מערכת המיני-מזל"ט "I-See" מתוצרתה. המזל"ט החדש, המיוצר על-ידי מפעל מל"ט, פותח, בין השאר, עבור צה"ל, והוא אחד המועמדים לרכישה על-ידי זרוע היבשה.

המזל"ט החדש יוצג בתערוכת הנשק 2004 DefExpo, שתיפתח מחר (ד') בניו-דלהי, הודו. מנכ"ל התעשיה האוירית הפורש, משה קרת, אף צפוי לחתום בתערוכה על עיסקת מטוסי הביון מדגם פלקון, בהיקף של 1.2 מיליארד דולר, עם משרד ההגנה ההודי.

בתערוכה צפויים להשתתף בכירים ישראלים נוספים.

המיני מזל"ט נועד להפעלה על-ידי כוחות קרקעיים ניידים, ברמת החטיבה והגדוד, והכנסתו לשימוש "תפריט" את יכולת איסוף המודיעין האווירי בזמן אמת, כך שגם מפקדים בדרגי שדה יוכלו להפעיל את היכולת באופן עצמאי.

המזל"ט החדש יוכל לשהות באויר 60-45 דקות, ולפעול בטווח של 10-5 ק"מ ממערכת ההפעלה שלו. משקל ההמראה של המזל"ט יהיה 7.5 קילוגרמים, ומערכת המצלמות שלו (מטעד) תשקול כ-800 גרם בלבד.

בתערוכה יציגו 17 חברות ישראליות. בין השאר תציג חברת רפא"ל את מערכת ההגנה האןוירית SPYDER המבוססת על גירסאות קרקעיות של טילי דרבי ופיתון.

התעשיה האווירית תציג את הרקטה מתוקנת המסלול (רמ"מ) שנכנסה לשימוש במערכות ה-MLRS של חיל התותחנים בצה"ל. הרמ"מ ניתנת לשיגור מטווחים של עד 40 ק"מ.