רונן וולפמן ימונה למנכ"ל מקורות במקום עמוס אפשטיין

במסגרת תפקידו כמנכ"ל החברה, ינהל וולפמן את השינוי הארגוני בחברה עליו החליטה הממשלה * וולפמן מכהן כיום כסמנכ"ל כספים ובקרה בתעש

דירקטוריון מקורות אישר היום (א`) פה אחד את מועמדותו של רונן וולפמן לתפקיד המנכ"ל. וולפמן נבחר על-ידי ועדת איתור בראשות יו"ר מקורות, בוקי אורן, מבין 97 מועמדים.

וולפמן מכהן כיום כסמנכ"ל כספים ובקרה בתעש. במשך 11 שנים היה איש אגף התקציבים באוצר ובשש שנותיו האחרונות במשרד היה סגן הממונה על התקציבים, בין השאר על תחום המים והאנרגיה. חמש שנים קודם לכן היה רכז ורפרנט בתחומים שונים וביניהם משק המים. בשנים אלה כיהן כדירקטור במקורות.

במסגרת תפקידו כמנכ"ל החברה, ינהל וולפמן את השינוי הארגוני בחברה עליו החליטה הממשלה. במסגרת תוכנית זו תפוצל מקורות לחמש חברות: חברת אם - מקורות אחזקות - וארבע חברות-בנות: מקורות המוביל הארצי, מקורות מים, מקורות ביצוע ומקורות ייזום, שעל-פי התוכנית תשתף פעולה עם חברה רב-לאומית במטרה לשווק את הידע שלה בחו"ל.

וולפמן יחליף את עמוס אפשטיין שכיהן כמנכ"ל החברה בתשע השנים האחרונות. על החלפתו של אפשטיין החליט שר התשתיות, יוסף פריצקי, בטענה שהוא אינו מקדם את השינוי המבני. על השינוי המבני במקורות החליטו מקורות והממשלה כבר לפני עשר שנים, אך הוא עוכב במשך תקופה ממשוכת, לטענת מקורות, באשמת האוצר. על וולפמן, שכיהן במשך כל תקופה זו באוצר והיה אחראי על משק המים, יוטל עתה לנהל את השינוי המבני.

בין המתמודדים הנוספים על התפקיד מנכ"ל מקורות היו גם יצחק קאול, לשעבר מנכ"ל בזק וכיום סגן ראש עיריית רמת השרון, ויו"ר קצא"א, אלוף (מיל.) עמנואל סקל.