התאחדות סוכני הנסיעות מתחה ביקורת על חברת אל-על, בעקבות מבצע לשיווק טיסות וחבילות לחו"ל שקיימה באחרונה עם חברת הנסיעות הדקה ה-90 וחברת לאומי קארד.
לדברי התאחדות סוכני הנסיעות, "לא ייתכן שאל-על תקפח את יתר סוכנויות הנסיעות ותקיים מבצע מסוג זה רק עם סוכנות נסיעות אחת. הדבר פוגע בתחרות ובציבור הנוסעים ומהווה הפרה מוחלטת ובוטה של מדיניות החברה המוצהרת, שלא להתחרות ולהפלות בין סוכני הנסיעות". להתאחדות אין טענות כלפי הדקה ה-90 או לאומי קארד.
לדברי מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, לאל-על מעמד דומיננטי בשוק, המחייב אותה, מעבר להיבטים המשפטיים, להתנהלות אחראית כלפי גורמי השוק ולאימוץ מידה של מסחריות והוגנות.
סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל-על, יואב לוי, אמר בתגובה, כי המבצע המשותף הוא פרי יוזמה ברוכה של סוכן נסיעות. לדבריו, "אל-על מעודדת יזמות, חדשנות ודינמיות, והפונים אליה בפניות יצירתיות המקדמות ופועלות לעידוד התנועה והתיירות ולרווחת הנוסעים - ייענו בברכה. במקרה זה, הטענה בנושא שיווק ישיר תמוהה, כי המבצע התקיים בשיתוף סוכן נסיעות, ואל-על אינה מוכרת בעצמה את הכרטיסים", הוסיף.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.