מחלקת מחקר הצפייה בטלוויזיה של נילסן ארה"ב, העוסקת במדידת הרייטינג, חתמה על הסכם עם חברת Tivo, יצרנית מכשירי PVR המאפשרים הקלטה וצפייה מיידית בתוכניות, תוך דילוג על פרסומות או תוך צפייה בגרסה מואצת שלהן.
ה-Tivo ומכשירים דומים לו, נחשבים לאיום כבד מאוד על הפרסום בטלוויזיה, ובאופן עקיף גם על תעשיית הטלוויזיה כולה, שכן הם מאפשרים לצופים לצפות בתוכניות תוך התחמקות מפרסומות. עד כה, לא ניתן היה להעריך באיזה אחוז מהפרסומות ובאיזה סוג פרסומות צופים בעלי המכשיר, ולכן קשה היה לאמוד את הנזק שעושה מכשיר לתעשייה ושהוא עלול לעשות לה בעתיד.
כיום ישנם בארה"ב כ-3 מיליון משתמשים במכשירי PVR, מתוכם מיליון משתמשים ב-Tivo.
בעקבות שיתוף הפעולה עם נילסן, ינוטרו בין 5,000 ל-10,000 מהם. נילסן תוכל לנתח את התנהגותם של הצופים ברזולוציה של דקה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.