איוונה טראמפ וחברת טלוויזיה ממיאמי מתכוונות להשיק בסתיו הקרוב את ה-TH-AVENUE-CHANNEL5, יוזמה משולבת של אתר אינטרנט עם תוכנית טלוויזיה לשיווק מוצרי יוקרה. המטרה המוצהרת של היזמים היא להפוך להיות ל"אמאזון" של מוצרי סטטוס וסגנון חיים באינטרנט.
כשמחיר הרכישה הממוצע באינטרנט נע סביב 100 דולר, האם יש לשיווק און-ליין מוצרים יקרים כאלו סיכוי? לא על פי ניקול ונדרבליט, מומחית למסחר אלקטרוני מטעם חברת JUPITER COMMUNICATIONS.
היזמים מתכוונים לטפל בחסרון הזה ע"י פיצוי בתכנים מעניינים כמו ראיונות עם מפורסמים, דוחות בתחום הנסיעות והאופנה, חדשות ותכנים צרכניים אחרים.
כתובת: WWW.5THAVENUECHANNEL.CO
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.