האם יש סיכוי למוצרים יוקרתיים באינטרנט?

איוונה טראמפ וחברת טלוויזיה ממיאמי מתכוונות להשיק בסתיו הקרוב את ה-TH-AVENUE-CHANNEL‏5, יוזמה משולבת של אתר אינטרנט עם תוכנית טלוויזיה לשיווק מוצרי יוקרה. המטרה המוצהרת של היזמים היא להפוך להיות ל"אמאזון" של מוצרי סטטוס וסגנון חיים באינטרנט.

כשמחיר הרכישה הממוצע באינטרנט נע סביב 100 דולר, האם יש לשיווק און-ליין מוצרים יקרים כאלו סיכוי? לא על פי ניקול ונדרבליט, מומחית למסחר אלקטרוני מטעם חברת JUPITER COMMUNICATIONS.

היזמים מתכוונים לטפל בחסרון הזה ע"י פיצוי בתכנים מעניינים כמו ראיונות עם מפורסמים, דוחות בתחום הנסיעות והאופנה, חדשות ותכנים צרכניים אחרים.

כתובת: WWW.5THAVENUECHANNEL.CO