חברת הכבלים HOT הודיעה היום (א') על השקת המותג העסקי - HOT עסקים. המותג יציע אלטרנטיבה לשירותי תקשורת לעסקים ובהם מגוון של פתרונות תקשורת, בהם אינטרנט מהיר לעסקים, קישור בין סניפים (ip-vpn) ושירותי תמסורת.
חברת הכבלים ישקיעו בחטיבת העסקים החדשה מיליוני דולרים, כאשר 30 מיליון דולר כבר הושקעו בשנתיים האחרונות על ידי כל אחת מהחברות בתשתית. השנה ישקיעו כל החברות עוד כ-3 מיליון דולר בפריסה, ו-3 מליון דולר נוספים בציודים ובמערכות תקשורת. בנוסף, יושקעו כמה מיליוני דולרים בתפעול ובשיווק חטיבת העסקים החדשה.
מנכ"ל HOT, רם בלינקוב, אמר במסיבת עיתונאים שנערכה בהרצליה, כי זו הפעם הראשונה שבזק
, המתחרה הגדולה של חברות הכבלים, חווה תחרות משמעותית בליבת העסקים. חברת הכבלים מציעה פריסה כמעט מלאה ויכולת רשת. "הפריסה היא כמעט מלאה והיכן שחברת הכבלים לא נמצאת היא תגיע עם התקדמות הביקוש", אמר בלינקוב.
"לפי תגובות בזק בשבוע האחרון נראה לי שקצת השתבשה דעתם והם לא מצליחים להתרגל לעובדה שהחיים משתנים", אמר בלניקוב. בנוגע להשקעות בזק בחברת הלווין יס, הוסיף בלינקוב: "לא נראה לי שההשקעות האלו יוחזרו, אבל אולי מינוי המנכ"ל החדש ביס יחזיר את התבונה לחברה הזו".
ראשי HOT עסקים אמרו כי חברת הכבלים מציעה אלטרנטיבה שאף שחקן אחד לא יכול להציע. זאת באמצעות פלטפורמה בת 13 שנה שמשרתת כמיליון משקי בית, המחוברים לטלוויזיה הרב ערוצית וכ-230 אלף לקוחות אינטרנט מהיר בכל הארץ.
לדברי בלינקוב, בשנתיים האחרונות בוצעה פריסה גדולה גם לאזורי העסקים, במסגרתה חוברו כל מגדלי המשרדים בת"א ובהרצליה וכל חברת הכבלים הרחיבה את הרשת על מנת להביא את התשתית אל הביקוש. בשנה הקרובה תתבצע פריסה נוספת על מנת להרחיב עוד.
היעד של HOT עסקים הוא להגיע ל-25% מנתח השוק (בהיקף כספי) העסקי בתוך שנתיים. בתשובה לשאלה לגבי ההשקעה, אמר בלינקוב כי מדובר בהשקעה של מיליוני דולרים שתניב שיעורי תשואה ראויים.
הכתבה המלאה - היום ב"גלובס הערב", במהדורה המודפסת של "גלובס"
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.