מרקורי 
, המפתחת כלים לשיפור וייעול מערכות המחשוב בארגון והנסחרת בוול-סטריט בשווי של כ-4 מיליארד דולר, רכשה את הדומיין Mercury.com תמורת כ-1.1 מיליון דולר.
כ-700 אלף דולר שולמו למוכר במזומן. 400 אלף דולר נוספים ייינתנו למוכר כעלות של אספקת ציוד, שירותים ותמיכה טכנית.
בסכום שמשלמת מרקורי מזכיר את תקופת הגאות בתחום הדומיינים (כתובות אינטרנט), בשנים 99' ותחילת 2000. בתקופה ההיא נסגרו עסקאות לרכישת שמות אתרים במיליוני דולרים. העלות הבסיסית לדומיין, אגב, מסתכמת ב-90 דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.