הופסקה רשמית ההתקשרות בין סוכנות הפירסום הבינלאומית פובליסיס לפלד 3

ההתקשרות בין הסוכנות למשרד התחילה לפני 12 שנים

הופסקה ההתקשרות בין סוכנות הפירסום הבינלאומית פובליסיס ומשרד הפירסום פלד 3. הודעה על כך הוציא היום משרד פלד 3 ללקוחותיו.

ידיעה על הפסקת ההתקשרות פורסמה ב"גלובס" לפני מספר חודשים, אך הוכחשה על ידי פלד 3.

לאחר קשר של הסכם ייצוג שהחל לפני 12 שנים בין פלד 3 לבין פובליסיס, נפרדות דרכי הצדדים. לפני כשנה רכשה פובליסיס %51 ממשרד הפירסום אריאלי, ובמקביל סיכמה רכישה של %51 במשרד הפירסום פלד 3 תמורת סכום מדווח של 2.5 מיליון דולר. המו"מ התארך מספר חודשים בהתערבותו הישירה של נשיא פובליסיס, מוריס לוי. מפלד 3 נמסר כי מוריס לוי הביע רצונו כי אריאלי ומשרדם יתמזגו לחברה אחת, שתקרא פובליסיס ישראל. בחברה הזו היו אמורים אורי ורזי פלד לכהן כמנהלים לצד מנכ"ל אריאלי, עמוס טל-שיר.

"בהמשך המו"מ שלנו עם הנהלת אריאלי הוברר לנו מעל לכל צל של ספק כי אם העסקה תקרום עור וגידים לא נוכל להעניק ללקוחותינו את אותה רמת מקצועיות, מסירות ויחס אישי, אותם הענקנו במשך שנים", נכתב במכתב ללקוחות. "אי לכך, לאחר מחשבות ולבטים קשים ביותר, החלטנו לוותר על העסקה הנדיבה כלכלית אשר הוצעה לנו על ידי פובליסיס, על מנת שנוכל להמשיך בדרכנו המשותפת ולשרת אתכם על הצד הטוב ביותר".

כפי שפורסם ב"גלובס", החלו מגעים בין מספר משרדי פירסום לבין אריאלי בניסיון לחבירה. בפובליסיס הגיעו למסקנה שהמיזוג מסובך לביצוע, ולכן האופציה הפשוטה יותר היא רכישת משרד פירסום נוסף, שיוטמע באריאלי.

אורי פלד, מנכ"ל משותף בפלד 3, מסר היום ל"גלובס" כי על הפרק מספר אופציות להסכמי אפיליאיישן עם המשרד