חברת מירס משיקה היום קמפיין מיתוג חדש תחת הקונספט "מירס. אתה יכול הכל". בשלב הראשון של קמפיין המיתוג יושקעו כ-2 מיליון שקל. בקמפיין תוצג לראשונה השפה התקשורתית החדשה של מירס.
מטרות הקמפיין הן חיזוק מיצובה של החברה כמובילה טכנולוגית והדגשת היתרונות עבור המשתמש במירס, מול החברות האחרות, כגון, יתרונות השימוש הייחודיים במירס המשלבים בין מכשיר סלולרי לווקי-טוקי ("לחץ ודבר").
משה בר-צבי, סמנכ"ל השיווק והמכירות במירס, אמר היום כי מעתה השפה התקשורתית החדשה של מירס תשלב היבטים אמוציונאליים בפנייתה לציבור הלקוחות הקיים ובגיוס לקוחות חדשים ותשים דגש על הקשר עם מוטורולה, באמצעות הלוגו המעודכן, זאת במקביל להבלטת יתרונותיה הטכנולוגיים-פונקציונאליים כפי שהחברה נקטה עד כה.
קמפיין המיתוג החדש הוא תוצר ראשון של הפעילות המשותפת עם משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, זאת לאחר שגובשה האסטרטגיה הפרסומית החדשה של החברה. הקמפיין יכלול עיתונות ארצית ואיזורית, רדיו ארצי ואיזורי.
ממירס מקבוצת מוטורולה, נמסר, כי היא כיום חברת הסלולר היחידה בשוק הישראלי המספקת את טכנולוגיית הווקי-טוקי. החברה מחזיקה בנתח שוק של 22% במגזר העסקי ולה, לדבריה, 270 אלף מנויים בשוק העסקי, המוסדי והפרטי. 20% ממנויי החברה הינם לקוחות פרטיים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.