אינטרנט זהב מעלה קמפיין אינטרנט לקידום סדרת הסיטקום האינטרנטית - "קוויקי"

הקמפיין, מבית אידיאולוג'יק, שהיקפו הכספי כ-250 אלף שקל, משלב טכנולוגיה ייחודית של שידור וידאו ללא מסגרת באינטרנט

אינטרנט זהב מעלה מחר (ה') ה- 25 במארס, קמפיין אינטרנט ייחודי לקידום סדרת הסיטקום האינטרנטית הראשונה בישראל - "קוויקי". הקמפיין, מבית אידיאולוג'יק, משלב טכנולוגיה ייחודית של שידור וידאו, ללא מסגרת באינטרנט. הדמויות המככבות בקמפיין נעות במרחב המסך ללא גבולות לתמונה, כשברקע מסביבם ממשיכים להופיע תכני האתר.
הקמפיין צולם ונוהל קריאטיבית כחלק מהסדרה באתר הצילומים. הקמפיין הינו בהשקעה של כ-250 אלף שקל.

כוכבי הסדרה, נועה פניני, בתפקיד רוני ואמיר דוליצקי, בתפקיד יאיר יופיעו בפרומו קצר באתרי האינטרנט שבו יכריזו על מועד תחילת הסדרה ב-1 באפריל. העמוד הפרסומי של הקמפיין כולל סרט וידאו עם הפרומו המלא וטופס הרשמה לקבלת פרקי הסדרה באי-מייל.
הקמפיין ימשך כשלושה שבועות.

הסדרה החדשה "קוויקי" מציעה פורמט בידורי חדש, ראשון מסוגו בישראל.
הסדרה תכיל 52 פרקים, כאשר כל פרק נמשך בין דקה וחצי לשתיים. את הפלטפורמה הטכנולוגית לסדרה מספקת חברת אינטרנט זהב.

הסדרה תעלה במרכזו של ערוץ אינטרנטי חדש באתר MSN ובאתר של אינטרנט זהב "תביא חיוך - אתר הצחוקים של ישראל", אשר עולה גם הוא במתכונתו החדשה בתחילת אפריל.

האתר יעסוק במגוון תכנים הקשורים לערך החיוך, אותו אימצה אינטרנט זהב במסגרת הסלוגן של החברה "גולשים עם חיוך".

כתובת האתר היא : www.smile.net.il.

כמו כן, לגולשים תינתן האופציה לשלוח כל פרק מהסדרה לגולשים נוספים.

"קוויקי" מציגה מקרוב את חייהם של שני שותפים הגרים בדירה תל-אביבית, בעלי תכונות אופי מנוגדות ומעלה סיטואציות מעולמות התוכן של חייהם. הסיטואציות נוגעות לחוויות, מחשבות ורגשות אשר מעסיקים כיום צעירים והן מועברות בסגנון ישיר ובשפה צעירה ועדכנית.