נאמני קבוצת חייל מבקשים שכ"ט של 1.2 מיליון שקל וכן 2% מסך החובות

מהדו"ח שהגישו הנאמנים בבית המשפט עולה, כי שכר הטרחה המבוקש מוסכם על כלל נושי החברה

ד"ר שלמה נס ורו"ח חיים קמיל, הנאמנים והמנהלים המיוחדים לקבוצת חייל, פנו אתמול (ד`) לבית המשפט המחוזי בחיפה, בבקשה לאשר להם שכר טרחה של 1.2 מיליון שקל, כחלק מסך השקעתו של זוהר לוי בחברה.

בנוסף, מבקשים השניים מבית המשפט לאשר להם סכום של כ-2 מיליון שקל, המהווים 2% מהחובות לבנקים של החברות בקבוצת חייל, סכומים שייפרעו לבנקים במסגרת הסדר הנושים. תשלום זה ישולם על-ידי הבנקים, ולא יפגע בשאר נושי החברה.

מהדו"ח שהגישו הנאמנים בבית המשפט עולה, כי שכר הטרחה המבוקש מוסכם על כלל נושי החברה. הנאמנים מוסרים עוד בבית המשפט, כי הסדר הנושים שאושר ומכירת השליטה בחברה לזוהר לוי הביאו לכך שמגרעון בהון בסך של כ-128 מיליון שקל, על-פי מאזן החברה לסוף שנת 2001, עברה הקבוצה להון עצמי חיובי של כ-37 מיליון שקל.

הנאמנים טוענים, כי מתוך כל המהלך המורכב נולדה קבוצה עם בסיס איתן, אשר אם לא תהיה הרעה משמעותית וממשית ביכולתה להפיק הכנסות מנכסיה - תוכל על הבסיס הקיים להשיב את החובות שנותרו בהסדר. עוד מדווח, כי מניותיה של החברה שחזרו להיסחר בבורסה זינקו במסחר בעשרות אחוזים, ושיקפו שווי חברה של כ-80 מיליון שקל. (פש"ר 438/02).