קפה רג`ואן תנחה את מפיציה ומשווקיה לא לעשות שימוש במותג רג`ואן

בתמורה, נמחקה בקשה שהגישה תה ויסוצקי, לפי פקודת ביזיון בית המשפט, לכוף בקנס על קפה רג`ואן את קיום צו המניעה הזמני האוסר עליה לעשות שימוש במותג

תה ויסוצקי וקפה רג`ואן הגיעו להסכמה בבית המשפט המחוזי בת"א, לפיה תנחה קפה רג`ואן בכתב את המפיצים והמשווקים שלה וכן את נקודות המכירה לא לעשות שימוש במותג רג`ואן או קפה רג`ואן.

על פי ההסכמה, קפה רג`ואן תעביר בכתב לכל המפיצים, המשווקים ונקודות המכירה מכתב בו יובא לשונו של כתב המניעה הזמני, שניתן בהסכמתה והאוסר עליה לעשות שימוש במותג רג`ואן. הנמענים יידרשו במכתב להימנע מהפרת הצו ולא לעשות שימוש במותג. כל הנמענים יוחתמו על קבלת המכתב, שיישלח אליהם בתוך שבוע ימים, ויחתמו על המכתב בתוך שבועיים.

לאור ההסכמה בין הצדדים נמחקה בקשה שהגישה תה ויסוצקי, לפי פקודת ביזיון בית המשפט, לכוף בקנס על קפה רג`ואן את קיום צו המניעה הזמני.

תה ויסוצקי זכתה בהתמחרות על רכישת המותג בינה לבין קפה רג`ואן, שנערכה בבית המשפט בדצמבר 2002, תמורת 1.05 מיליון שקל ששילמה לשותפות בינה לבין קפה רג`ואן. תה ויסוצקי טענה כי קפה רג`ואן מפרה את צו המניעה במסגרת שיווק של קפה שחור בשם קפה כתר, כאשר המודעות המתארות את הקפה מציינות "קפה רג`ואן".

בתגובה טענה קפה רג`ואן, כי לא שיווקה את הקפה שלה תחת הסימן רג`ואן, כי אם תחת הסימן כתר, והקפידה על בידול ברור בין קפה רג`ואן לבין קפה כתר.

ת.א. 1087/03