רשת המשביר לצרכן יוצאת בקמפיין תדמיתי בהיקף של 1.5 מיליון שקל בכיכובה של קרן מיכאלי, באמצעות מק'קאן קשר-בראל.
מיכאלי כיכבה בעבר בקמפיין התדמית של תה ויסוצקי, בקמפיין אמקור מטאור, וכן בקמפיין פונדס מדבקות. הפעם מופיעה מיכאלי בסירטון המציג משחק "אמת או חובה", במסגרתו היא מסירה מעליה פרטי לבוש.
הסירטון מיועד להציג את פעילות הרשת בתקופה האסטרטגית שלפני הפסח, כפירסום משלים לחוברת המבצעים המופצת במיליון וחצי עותקים, וכוללת מבצע זכייה בקניות חינם לכל החיים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.