ציבלין הוצאה לאור משיקה לקראת שבוע הספר את סדרת "אפצ'י וסיפור" בהשקעה של 1.5 מיליון שקל, הכוללת קמפיין פרסומי בערוצים המסחריים. "אפצ'י וסיפור", סדרה בת 10 ספרי ילדים (ועוד 25 ספרים עד סוף השנה) תצא במקביל לתוכנית טלוויזיה יומית שתעלה בערוץ הראשון.
ציבלין הוצאה לאור, חטיבת המו"לות של קבוצת "ציבלין תקשורת צעירים",
תעודד יוצרים צעירים להשתלב בעולמם העכשווי של הילדים באיור ובכתיבה חדשנית, ליברלית ומקורית. (מעיין כהן)
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.