בעקבות חו"ד היועץ המשפטי של חלמיש החליטה החברה שלא לעכב בחירת היו"ר לחברה

וגם: עוה"ד זאב שרף וטל בננסון, אמורים להעיד ביום א' הקרוב, בתיק בו נדון סכסוך בין בעלי מניות בחברת אופטינט

* עוה"ד זאב שרף וטל בננסון, אמורים להעיד ביום א' הקרוב, בתיק בו נדון סכסוך בין בעלי מניות בחברת אופטינט. בעלי המניות המסוכסכים, הם דוד בועז, לשעבר ראש אגף התקציבים באוצר, ויהודה ארדמן. ארדמן, המיוצג בידי עו"ד מיקי שפיגלמן, טוען כי בועז ביקש למכור לו את מניותיו בעקבות הסכסוך ביניהם, ולאחר שארדמן נתן הסכמתו, בועז חזר בו מהצעתו.

ארדמן מבקש לאכוף את ההסכם בין הצדדים. בועז מיוצג בידי עו"ד מנחם גלברד. שרף ובננסון, מייצגים את החברה בעניינים שונים. שרף זומן להעיד על ידי בועז, ובננסון - על ידי ארדמן. התיק מתנהל בבית משפט השלום בת"א, בפני השופטת רות רונן.

* עו"ד עדי הדר, יועצה המשפטי של חלמיש, נתן חוות דעת לחברה, בעקבות דרישתה של רשות החברות הממשלתיות, לעכב את בחירת היו"ר לחברה. הדר קבע בחוות דעתו, כי הסעיף האוסר על דירקטורים להצביע על פי הסכמי הצבעה, הוא סעיף אנכרוניסטי, הכובל את שיקול דעתם של הדירקטורים. בעקבות חוות הדעת, החליטה מועצת המנהלים של חלמיש שלא לדחות את בחירת היו"ר ובחרה ביהודה אסייג, מנכ"ל מנורה-גאון.

* עו"ד שלמה ניסים, שפרש באחרונה מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי), הקים משרד עצמאי, יחד עם עו"ד עופר רשו, שהתמחה בפרקליטות לפני כשלוש שנים, ולאחר מכן הקים משרד עצמאי. המשרד החדש ממוקם במגדל "שערי העיר" ברמת גן.

* עוה"ד רון גזית וניר פליסטורנט ואמיר ונג ממשרדו, מייצגים את שירותי בריאות כללית, בפרוייקט ERP , לניהול אינטגרטיבי של משאבים, בעלות של כ-90 מיליון דולר. באחרונה זכו החברות EDS ו-IBM לביצוע הטמעת חבילת ה-ERP.

* עוה"ד אורן הלפרין וחיים פיצ'ון ייצגו את רשת האופנה פוקס , בהסכם לפתיחת רשת חנויות בסינגפור. החנויות הראשונות שם נפתחו השבוע.

* גישורים אי.די.בי, זכתה במיכרז ל-12 קורסים של מיומנויות גישור, שיועברו להנהלת הבכירה של נציבות מס הכנסה. את הקורסים ירכז עו"ד נוי ארז. החברה תעביר בקרוב למנהלים בסלקום סדנה בנושא ניהול קונפליקטים.

* עו"ד אמיר ויתקון ממשרד שביט, בר-און, ענבר, ייצג את כי"ל , בעיסקה למכירת מניות נגב מינרלים תעשייתיים, לחברה בשליטת משפחת רזין, תמורת 21.2 מיליון דולר. הרוכשים יצגו בידי עו"ד עודד גולדשטיין.