חדש: מערכת גלובס-Indications - כלי ההשקעות מספר אחת בישראל!

גלובס-Indications היא בשורה אמיתית לסוחרי הבורסה, מקצוענים וחובבים כאחד. המערכת, המושקת בימים אלה לאחר שקיבלה תגובות מדהימות מעשרות פעילים מובילים בשוק שקיבלו אותה לניסיון, יוצרת סטנדרט חדש לחלוטין בכל הנוגע לניהול השקעות ומעקב אחר המתרחש בבורסות בישראל ובחו"ל. תיהנו!

מעוניינים להתרשם ממערכת גלובס-Indications? לחצו כאן

מעוניינים להירשם למערכת? לחצו כאן

בימים אלה אנו משיקים את מערכת גלובס-Indications למידע בורסאי לקהל הרחב.

המערכת מספקת מידע ותכנים פיננסים בזמן אמת לסוחרי בורסה מקצוענים וחובבים כאחד, המיועדת לכל המעוניין לקבל מידע על המסחר בניירות ערך בבורסת ת"א בפרט ובבורסות הנבחרות בעולם בכלל.

המידע מלא, חי, בזמן אמת וניתן באופן רציף על כל סוגי ניירות הערך: מניות, נגזרים (אופציות), אגח"ים, מק"מים, קרנות נאמנות וכו'.

חופש הפעולה במערכת הוא בלתי מוגבל. המשתמש יכול לבחור לעבוד עם משטח עבודה בין שנבנה על ידו באופן חופשי לפי תיק המניות שבחר, או לפי קבוצות מדדים (רשימת מדד ת"א 25, ת"א 100, תל-תק), אופציות או אגח"ים - לפי רצון המשתמש.

כל המידע זמין באמצעות מחשב, בזמן אמת, ומועבר לכל מקום ובכל עת.

בכדי לספק למשתמש תמונה כוללת ומקיפה על המסחר בבורסה ועל החברות הנסחרות בה, המערכת כוללת בין השאר:

* מערכת התראות משוכללת המאפשרת קבלת התראות על נתונים, חדשות והודעות באמצעות הודעת חלון מתפרץ על המסך או דואר אלקטרוני, בחתכים שונים.

* מדמה אסטרטגיות השקעות במעו"ף

* תיק השקעות מתקדם, המאפשר מעקב שוטף בזמן אמת אחרי השקעותיך.

* מאגרי דו"חות מהרשות לניירות ערך - כל הדוחות הפומביים, דוחות מקוצרים ודוחות מלאים.

* הודעות בורסה

* חדשות כלליות וכלכליות

* מערכת דיווחים והודעות המשלבת הודעות בורסה, חדשות גלובס ודוחות מהרשות לניירות ערך בחתכים שונים, כגון תאריכים, סוגים, חברות, ניירות ערך ועוד.

* כלי ניתוח וויזואליים כגון גרפים יומיים, גרפים היסטוריים עד 3 שנים, גרף השוואה, מחשבוני אג"ח, מק"מ ואופציות (B&S) ועוד.

* דפי עומק הכוללים דו"חות פיננסים, מידע על חברות, בעלי עניין ועוד

* מידע היסטורי רחב

* ניתוחים פיננסיים

מסלולי הרשמה

ניתן להירשם למערכת גלובס-Indications באחד משני מסלולים:

1. זמן אמת ת"א - 789 שקל בחודש.

תוכנית זמן אמת מספקת למשתמש את כל המידע והתכנים בזמן אמת מבורסת ת"א. התוכנית מיועדת לסוחרי בורסה מקצוענים וחובבים כאחד, ומיועדת לכל המעוניין לקבל מידע מלא, חי, בזמן אמת, הניתן באופן רציף על המסחר בניירות ערך בבורסת ת"א.

2. ציטוטי מניות - 179 שקל בחודש.

תוכנית ציטוטי מניות מיועדת לכל מי שחשוב לו להיות מעודכן בזמן אמת, במספר קטן של מניות. בנוסף למערכת מלאה, עם נתונים מעוכבים ב-20 דקות, כוללת תוכנית ציטוטי מניות מסך המכיל את רשימת כל ניירות הערך שבחר המשתמש, כאשר לחיצה על כל נייר ערך מעדכנת את ערך הנייר לערכו בזמן אמת.

הערה: מנויי העיתון "גלובס" יקבלו 10% הנחה להרשמה באחד משני המסלולים שפורטו לעיל.

מעוניינים להתרשם ממערכת גלובס-Indications? לחצו כאן

מעוניינים להירשם למערכת? לחצו כאן