מתלהטת התחרות בשוק הגלולות לשיפור האונות הגברית. יצרניות "סיאליס", חברת איליי לילי, ושותפתה, חברת הביו-טכנולוגיה ICOS, עומדות להודיע היום (ב') על יזמה שיווקית חדשה.
ביסוד התכנית הבטחה לצרכנים: אם אינכם מרוצים מ"סיאליס", נשלח לכם קופונים לקבלת המוצרים המתחרים, "ויאגרה" ו"לביטרה".
טקטיקה זו נוסתה בעבר כאמצעי להחדרת מוצרים חדשים לשוק, אך זו הפעם הראשונה שנעשה בה שימוש בתכנית השיווקית של מוצר רפואי, לפי ידיעה בגיליון החדש של "ביזנסוויק".
למעשה, גברים, לפחות בארה"ב, יכולים לקבל כיום מקבץ של כל אחת משלוש הגלולות לדגימה ראשונית חינם מרופאיהם.
באפריל הלכה פייזר, יצרנית "ויאגרה", צעד אחד קדימה והשיקה תכנית שבנויה על עקרון הנוסע המתמיד: קנה שש מנות "ויאגרה", קבל את המנה השביעית חינם.
אבל יצרניות "סיאליס" מוכנות להמר בכספן שהלקוחות יעדיפו את המוצר שלהן על פני זה של המתחרים, ומסכימות ליטול על עצמן את הסיכון שייאלצו להזרים כספים ליצרני "ויאגרה" ו"לביטרה" אם הצרכנים יממשו את ההצעה.
הרבה מונח על כף המאזניים: שוק גלולות האונות הגברית נאמד ב-1.3 מיליארד דולר.
אין זו הפעם הראשונה שיצרניות "סיאליס" פורצות את הדרך בשיווק הגלולות. הן היו הראשונות שהזכירו את השם המפורש של הבעיה - ליקוי בכושר הזיקפה, בתשדירי פרסום בפריים טיים בטלוויזיה, כאשר התרופה יצאה לשוק, בתחילת השנה.
השורה התחתונה בתשדירים אלה היתה, שבעוד שו"ויאגרה" או "לביטרה" פועלות את פעולתן במשך ארבע שעות, "סיאליס" טובה למשך 36 שעות.
תוקפנות מסע הפרסום מתחילה לשאת פרי: בעוד ש"ויאגרה", חלוצת הגלולות שיצרה את השוק, עודה נמכרת יותר מכל מתחרותיה, "סיאליס" נמכרת פי שניים מ"ויאגרה" ו"לביטרה" במרשמים חדשים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.