הנקראות ביותר

אתר "בננות" עולה מחדש בהשקעה של 60 אלף דולר

האתר, הפונה לנשים, יעלה עם עיצוב מחודש, תכנים מורחבים, קהילות חדשות ופיתוח מערכת התגובות והמשתמשים

מחר (ה') יושק אתר "בננות" החדש (www.bananot.com). האתר, הפונה לנשים, יעלה עם עיצוב מחודש, תכנים מורחבים, קהילות חדשות ופיתוח מערכת התגובות והמשתמשים. ההשקעה עומדת על כ-60 אלף דולר. באתר החדש שמונה ערוצי תוכן בנושאי יחסים, אמהות, שיק, תרבות, מחשבים ועוד.

אתר "בננות" הוא גוף תוכן עצמאי הפונה לנשים. האתר עלה לאוויר בשנת 2000 והוא האתר המוביל לנשים בארץ, מעין גירסה וירטואלית לשיחת בנות. מתוך גולשות האתר 25% הן מתחת לגיל 20, 36% בין גילאי 20-30 ו-34% בין 30 ל-40. 70% מהגולשות הן אקדמאיות, 17% משתכרות למעלה מ-10,000 שקל בחודש, 66% נוסעות לחו"ל לפחות פעם בשנה, 23% משקיעות בעצמן כ-2,000 שקל בחודש ולדברי הנהלת האתר, 59% מעידות על "בננות" כעל האתר שעושה להן את היום.

שירלי צ'לצ'ינסקי, מייסדת האתר, מעוניינת כיום למנף את הקהילה שנוצרה ליצירת הכנסות והגעה לקהלים חדשים. לצורך זה מתעתד האתר לפתח קהילות, ליצור שת"פים עם חנויות מובילות, להרחיב את התכנים וליצור מערכת משתמשים. בעבר ערך האתר שיתופי פעולה עם רשת לסדרה "סקס והעיר הגדולה" ועם YES לסדרות "הבורגנים" ו"בנות גילמור".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות