כשנה וחצי לאחר שרכשה את סיידר הגליל, יוצאת טמפו בסדרת משקאות נקטר תחת המותג המזוהה עם תחום התפוחים.
סדרת סיידר הגליל החדשה מכילה 40%-50% פרי וכוללת שישה טעמי תפוח שונים.
הסדרה החדשה מבודלת בעיקר במארזי הבקבוקים השקופים מרובעים, זאת בהבחנה מהמתחרים, פריגת וספרינג, המשווקים בקרטוניות אטומות.
הסדרה תשווק באריזת 1 ליטר במחיר מומלץ לצרכן של 6 שקל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.