איש השיווק של החודש: יעקב כהן מנכ"ל סינמה סיטי

2 מיליון איש ביקרו בסינמה סיטי מאז הקמתו; מספר הצופים במחצית הראשונה של 2004 גדל ב-22%

איגוד המפרסמים בחר ביעקב (יוליאן) כהן, מנכ"ל סינמה סיטי, כאיש השיווק של חודש יולי. יעקב כהן (67) איש ביטוח בעברו, הוא גם אחד השותפים בסינמה סיטי, יחד עם ליאון ומשה אדרי, חברת נדל"ן הבונה בתי קולנוע בפורטוגל, וחברת הקולנוע הצרפתית מטרופוליטן.

2 מיליון איש כבר ביקרו בסינמה סיטי מאז הקמתו. מספר הצופים במחצית הראשונה של 2004 גדל ב-22% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

הקומפלקס כולל 2600 מושבים ב-21 אולמות שמהם שניים עם סימולטורים ואחד סינמקס.

"היה ברור לנו, כי כדי להצליח, המקום חייב לעבוד יותר מאשר בשעות העבודה המקובלות של קולנוע. החלטנו לפנות לבתי הספר. חברנו לצורך זה עם החברות `טללים` ו`אורפאן` ובנינו תוכניות ייחודיות המשלבות סרטים בנושאים חינוכיים עם הטכנולוגיות המשוכללות שלנו." במקום נערכים אירועי קידום מכירות, השקות, סדנאות "ארגון מהסרטים" .

500 אירועים שיווקיים נערכו במקום בשנה האחרונה, סדנאות למנהלים, ותוכניות חינוכיות לבתי הספר שרצות כבר חצי שנה, שלוש-ארבע פעמים בשבוע.