בפועלים סהר חידשו את סיקור נייס והעלו את המלצתם למניה ל'צבור' מ'החזק'

כן העלו את מחיר היעד מ-22 דולר למניה ל-23.2 דולר למניה - כ-8% מעל מחיר השוק: נייס נסחרת כיום בדיסקאונט עמוק לעומת מניות של חברות מתחרות

בפועלים סהר מציינים כי גם לאחר שברבעון השני של 2004 המשיכה חברת נייס להציג תוצאות פיננסיות חזקות ויציבות אשר תואמות את התחזיות: צמיחה עקבית בהכנסות, מגמת שיפור ברווחיות הגולמית, הוצאות תפעול מבוקרות ושליטה בהון החוזר. לפיכך החליטו בפועלים סהר לחדש את סיקור נייס והעלו את המלצתם למניה ל'צבור' מ'החזק' וכן העלו את מחיר היעד מ-22 דולר למניה ל-23.2 דולר למניה. אמש ננעלה המניה ברמה של 21.45 דולר למניה בוול סטריט.

בין נימוקי פועלים סהר להמלצתם ציינו כי מניית נייס נסחרת כיום בדיסקאונט עמוק לעומת מניות של חברות מתחרות. וכן הוסיפו כי לאור השיפור העקבי בתוצאות החברה ברבעונים האחרונים ופונטנציאל הצמיחה בנישת ה-business analytics ובתחום הוידאו הדיגיטלי.

האנליסטים מציינים כי לפני ימים אחדים דיווחה החברה על השקת ה-NICE Perform- מדובר במערכת של יישומים חדשניים לניתוח של תכני קול ווידאו. הנהלת נייס תולה תקווה גבוהות בשוק החדש אליו פונה המערכת החדשה: מודיעין עסקי המבוסס על ניתוח מידע בלתי מובנה. בפועלים סהר רואים בשוק זה כמנוע הצמיחה הפוטנציאלי המשמעותי לתחום ה-CEM של נייס לשנים הקרובות.

כזכור, בשבוע שעבר פירסמה חברת נייס מערכות, המספקת פתרונות מתקדמים ושירותי ייעוץ למיצוי הערך מאינטראקציות מולטימדיה, את תצואותיה לרבעון השני ועלתה על ציפיות השוק אולם איכזבה את המשקיעים לאחר שמסרה תחזיות נמוכות מציפיות השוק להמשך השנה.