לאחר דו"חות אגיס; אקסלנס נשואה הורידו ההמלצה ל'נייטרלי': הפייפליין נראה חלש

נוקבים במחיר יעד של 110 שקלים למניה, הגבוה בכ-2% מעל מחיר הבסיס של המניה

לאחר פרסום דו"חות אגיס אמש לאחר נעילת המסחר בתל אביב, בהם הציגה חברת התרופות רווח של 41 מיליון שקלים על הכנסות של 450 מיליון שקלים, הורידו באקסלנס נשואה את המלצתם למניית החברה מ'קניה' ל'נייטרלית'.

באקסלנס מציינים כי החברה העריכה ברבעון הראשון כי תוצאותיה לרבעון השני כבר יכללו את ההכנסות מה-Mometasone, לה היקף מכירות במונחי תרופת המקור של 50 מיליון דולר לשנה, דבר אשר לא קרה בשל עיכוב באישור התרופה. כמו כן, באקסלנס מציינים כי התרופה נוספת שחמקה ברבעון השני מהפייפליין של אגיס, ה-Mesalmine, לה היקף מכירות במונחי תרופת מקור בהיקף של 45 מיליון דולר, וצפויה להניב לחברה הכנסות של 7-8 מיליון דולר.

כמו כן, באקסלנס נשואה, בעלי שותפות עם בית ההשקעות פייפר ג'פרי, קצב השקת המוצרים החדשים של אגיס ממשיך לאכזב. מנגד, האנליסט חיים ישראל מציין כי ה-API של כימאגיס יעזור לשיפור תוצאות החברה השנה.

במבט קדימה מציינים באקסלנס נשואה כי הפייפליין של אגיס נראה חלש, כשנכון לסוף הרבעון השני ב-2004 לחברה צנרת של 8 תרופות בעלות היקף מכירות במונחי מקור של 190 מיליון דולר, כשבמידה והשקת ה-Mometasone וה-Mesalmin תדחה עוד, ירד היקף המכירות לכ-100 מיליון דולר לשנה לתרופת המקור.

בשורה התחתונה עם הורדת ההמלצה למניית אגיס נוקב חיים ישראל במחיר יעד של 110 שקלים למניה, הגבוה בכ-2% מעל מחיר הבסיס של המניה היום.