בית המשפט: כדי להחליט אם ניתן למכור את א.צ.ברנוביץ ובניו וחברת-האם - מספיקים שבועיים

השופטת האריכה הקפאת ההליכים עד 7 בספטמבר; הנאמן: קיבלתי 4 הצעות לרכישת 75% מחברת-האם

שופטת בית המשפט המחוזי בת"א, דניה קרת-מאיר, העניקה ארכה של שבועיים לנאמן של א.צ. ברנוביץ ובניו (1985), רו"ח חיים קמיל, להצגת טיוטת חוזה הן בפני בית המשפט והן בפני הנושים. קמיל יציג חוזה עם הרוכש של החברה וחברת-האם א.צ. ברנוביץ נכסים והשכרה.

קרת-מאיר ציינה, כי הליכי ההצעה המתנהלים מתחילת יולי ולכן נראה כי תקופה נוספת של 14 יום אמורה להיות מספקת כדי להגיע למסקנה אם ניתן למכור את החברות.

טיוטת החוזה, ציינה קרת-מאיר, תתייחס הן לפתרון בעיית העובדים המועסקים עדיין על-ידי החברה והן לאותם עובדים שהפסיקו את עבודתם וטרם קיבלו את מלוא התשלומים להם הם זכאים. קרת-מאיר האריכה את הקפאת ההליכים עד ל-7 בספטמבר.

קמיל דיווח לבית המשפט, כי המהלכים למכירת החברות טרם מוצו. להערכתו יידרשו עוד שבועיים כדי להגיע למסקנה אם ניתן לקיים התמחרות בין המציעים.

לדבריו, עומדות בפניו ארבע הצעות לרכישת 75% מחברת-האם, אולם ההצעות כולן לא היו מספקות לצורך גיבושו של הסדר נושים. לדברי קמיל, שניים מן המציעים נכנסו למגעים עם הבנקים, הנושים המובטחים, וכפי שנמסר לו לחלק מהמציעים קיימת התקדמות משמעותית במו"מ בינם לבין חלק מהבנקים.

להערכתו, ניתן לגבש הסדר נושים שיתבסס על מקורות של 110 מיליון שקל שישולמו לבנקים הנושים - לבנק הפועלים 34 מיליון שקל; לדיסקונט 24 מיליון שקל; לאיגוד 22 מיליון שקל וללאומי 21 מיליון שקל.

(תיק פש"ר 1159/04).