חברת דילטיים גייסה 3 מיליון דולר בהנפקה פרטית

החברה מפעילה שירות מסחר אלקטרוני המסייע למשתמש למצוא סחורה מבוקשת באינטרנט

אלה יעקבי

חברת הסטרט-אפ דילטיים גייסה 3 מיליון דולר בהנפקה פרטית מקרנות הון הסיכון אודיון קפיטל, ISP) Israel Seed Partners) וקרן יוניסייקל של משפחת צ'ייס. דילטיים הוא שמה החדש של חברת פפריקום. החברה ממוקמת באזור התעשייה של נתניה, ויש לה גם שלוחה בסטנפורד, קונטיקט. בסיבוב הגיוס הקודם, בשלב הזרע (seed), השקיעה ISP מיליון דולר בחברה. אודיון קפיטל היא קרן הון סיכון חדשה מארה"ב, המתמחה במסחר אלקטרוני.

דילטיים מפעילה שירות של מסחר אלקטרוני באינטרנט, המסייע למשתמש למצוא סחורה ברחבי האינטרנט ובאמצעי תקשורת אחרים על פני זמן. הוא מאפשר למשתמש להגיש שאילתא, הכוללת את סוג המוצר שהוא מחפש, את תקציב הרכישה ופרמטרים אחרים לבחירתו. השירות של דילטיים מחפש אחר המצרך המבוקש בפירסומים על מכירות פומביות, במבצעים של הרגע האחרון ואף מודעות בעיתונים.

עם הימצא המצרך המבוקש, מודיע השירות ללקוח באחת משלוש דרכים: ישירות למסך; באמצעות תוכנה קטנה שהוא מוריד; לדואר אלקטרוני או לזימונית. בעתיד ישתמשו בחברה באמצעים נוספים להודעה. השירות ניתן חינם למשתמש הסופי. המודל העיסקי של החברה מבוסס על פירסום על גבי האתר שלה וכן על גביית עמלות מעיסקאות עם סוחרים.

דילטיים נוסדה בינואר 98' על ידי ד"ר נחום שרפמן, ממייסדי חברת האינטרנט קומטאץ', המשמש כיו"ר הדירקטוריון בחברה, ועל ידי אמיר אשכנזי, מעובדי קומטאץ'. לדברי אשכנזי מדובר בטכנולוגיה ייחודית מבחינת היקף של חיפוש ומנגנון הודעה. מתחריה החברה הם My Simon, ו-Jungle.

החברה חתמה לאחרונה עיסקאות עם שני פורטלים, שיעניקו למשתמשיהם את שירותיה