רכישה רביעית במהלך שנת 2004 למכתשים אגן: רוכשת 50% מחברת RiceCo

הרכישה תאפשר למכתשים אגן כניסה לשיווק מוצרים לאורז, שהינו הגידול ה-3 בעולם בהיקף צריכת חומרים להגנת הצומח

רכישה רביעית למכתשים אגן בשנת 2004. חברת בת מקבוצת מכתשים אגן הודיעה היום כי חתמה עם חברת בת של DuPont על הסכם לרכישת 50% מחברת RiceCo האמריקאית. חברת USA Westrade הנה השותפה ב- 50% הנותרים. תנאי העסקה ונתוניה הפיננסים של RiceCo לא נמסרו לפרסום.

חברת RiceCo הממוקמת בממפיס שבארה"ב,מתמקדת בפיתוח ובשיווק מוצרים להגנת הצומח לתחום האורז. החברה הינה משווקת עולמית מובילה של קוטל העשבים העיקרי לאורז ה- ,Propanil לחברה 16 עובדים ומעל 250 רישויים ברחבי העולם.

מנכ"ל מכתשים אגן שלמה ינאי, אמר כי "הרכישה הנוכחית מהווה צעד נוסף בהרחבת פעילות מכתשים אגן בארצות הברית. לדברי ינאי, לחברה האמריקאית פעילות דינמית ורווחית מאד, וקיים בה פוטנציאל משמעותי, הן להרחבת הפעילות בארצות הברית והן בכניסה החשובה כשלעצמה - לתחום גידולי האורז".

הרכישה תאפשר למכתשים אגן כניסה לשיווק מוצרים לאורז, שהינו הגידול ה-3 בעולם בהיקף צריכת חומרים להגנת הצומח.

רכישת RiceCo מתווספת לרכישת החברות Farm Saver ו- Control solutions בארה"ב, ולרכישת חברת Farmoz האוסטרלית ומהווה צעד נוסף בדרך להשגת יעדי החברה להרחבת ולהעמקת פעילותה באמצעות רכישת חברות ובכניסה לגידולים מרכזיים וחשובים.

מכתשים-אגן, יצרנית גנרית של מוצרים להגנת הצומח, הציגה בחציון הראשון של 2004 הכנסות של 766.6 מליון דולר ורווח של 85.7 מליון דולר, המהווה גידול של כ- 54% לעומת התקופה המקבילה בשנת 2003.