כוכבי "שבתות וחגים", דרור קרן ואלון אבוטבול, עוברים לפרסומות

אבוטובול ישמש הפריזנטור של אתר NRG למשך שנה, ודרור קרן יוביל קמפיין חדש של סלקום

התוכנית "שבתות וחגים" ששודרה במשך חמש עונות בכבלים אמנם ירדה מהמסך סופית כאשר לפני שבוע שודר הפרק האחרון שלה, אך כוכבי הסדרה אלון אבוטבול ודרור קרן לא יישארו מובטלים, וכבר בקרוב יזכו הצופים לראות אותם בערוץ 2 ו-10 - דווקא בהפסקות הפרסומות.

ל"גלובס" נודע, כי שני השחקנים נבחרו להוביל קמפיינים של חברות מסחריות: אלון אבוטובול נבחר להוביל את קמפיין ההשקה של אתר NRG של "מעריב", ודרור קרן יוביל קמפיין חדש של סלקום, שצפוי לעלות לאוויר בשבוע הבא.

עבור שני השחקנים מדובר בפעם ראשונה בהם מובילים קמפיין או לוקחים בו חלק, אך את הקופה הגדולה יותר גרף אבוטובול, שלא ייקח חלק בקמפיין חד פעמי, כי אם ישמש הפריזנטור של NRG "מעריב" למשך שנה לפחות, זאת לאחר שחתם חוזה בלעדיות למשך שנה בכל המדיות.

קמפיין ההשקה של האתר צפוי לעלות לאוויר בקרוב ויכלול טלוויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט, לאחר שלושה חודשים של פעילות האתר ללא גיבוי פרסומי להוציא פרסום מודעות בעיתוני קבוצת מעריב.

אבוטובול נבחר להוליך את הקמפיין לאחר שבחברה ובמשרד הפרסום יורו האחראי עליו החליטו כי הוא תואם את פרופיל הגולשים אליו רוצה האתר להגיע, ובהיותו אומן מוערך על-ידי שכבות רחבות בציבור, לצד היותו איש משפחה המתעניין גם בניו אייג`, יהדות ועוד. הרבדים השונים באישיותו מאפיינים את מגוון הפנים של האתר ואת החוויות והעולמות השונים שהוא מציע .

הקמפיין של סלקום בכיכובו של דרור קרן פונה לסגמנט המשפחות, ועולה לאוויר לקראת החגים, כדי לתמוך במבצע מכירתי של החברה. תסריט הסרטון עוסק במשפחתיות, ולכן החליטו בחברה כי מאחר ששבתות וחגים הינה תוכנית הנוגעת בסיטואציות משפחתיות וזוגיות, וקרן עצמו מזוהה איתן כמו גם עם ערכים של ישראליות אותנטיות, הרי שהוא מתאים להוביל את הקמפיין. ההשקעה בקמפיין מוערכת בכ-3 מליון שקל.