קמפיין פרסומי ראשון לעמותת אור ירוק בהיקף 5 מיליון שקל

מטרת הקמפיין היא לקדם ליווי של נהגים צעירים עם קבלת רשיון הנהיגה

עמותת אור ירוק, העמותה לשינוי תרבות הנהיגה בישראל, משיקה לראשונה קמפיין פרסומי לחשיפת פרוייקט "אור ירוק לחיים". מטרת פרוייקט היא לקדם ליווי אפקטיבי של נהגים צעירים עם קבלת רשיון הנהיגה.

הקמפיין מתבסס על חמישה מובילי דעת קהל בחברה הישראלית ומשפחותיהם: אגם ופנינה רודברג; מיכאל ואסי הנגבי; ברוך דגו ודוד תשובה; פירס ודיאב חורי; שלומי ואביהו שבת. השתתפותם הסלבריטאים ובני משפחתיהם בקמפיין נעשית בהתנדבות.

היקף הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי-ורשבסקי, הוא 5 מיליון שקל.

הקמפיין יימשך בכל חודש ספטמבר בטלוויזיה, ברדיו איזורי, באינטרנט, בעיתונות במקומית בשרון ובגוש דן, בשילוט חוצות ועל גבי אוטובוסים.