הרצל חבס רכש מחברת חבס שבשליטת משפחתו 4 דירות בסכום של 3.15 מיליון דולר

שטחן הכולל של הדירות, שיחוברו זו לזו, הוא 520 מ"ר, והעיסקה נעשתה לפי 6,000 דולר למ"ר

היזם הרצל חבס רכש מחברת חבס, הנמצאת בשליטת משפחתו, 4 דירות בקומה ה-31 של המגדל הראשון בפרויקט מגדלי יו, צפון ת"א. הוא ישלם 3.15 מיליון דולר. שטחן הכולל של הדירות, שיחוברו זו לזו, הוא 520 מ"ר, והעיסקה נעשתה לפי 6,000 דולר למ"ר. העיסקה אושרה בוועדת הביקורת ובדירקטוריון חברת חבס, לאחר שהתברר כי נעשתה במחירי שוק.

חברת חבס נמצאת בשליטת ברוך חבס ובנו הרצל, המחזיקים 61% ממניותיה. לחברת הביטוח הפניקס 19%, למשקיע אייזק דבח מארה"ב 18%, ולציבור בבורסה 2%.

ל"גלובס" נודע, כי גם ברוך חבס מנהל מו"מ לרכוש דירות במגדל. יעקב שחר וישראל קז, בעלי השליטה בהפניקס, עשויים לרכוש גם הם דירות במגדל השני בפרויקט, שבנייתו תתחיל בשנה הבאה. גם דבח עשוי לרכוש דירה או דירות במגדל השני. היקף העסקאות של בעלי עניין בפרויקט עשוי להגיע לכ-10 מיליון דולר.

שני מגדלי יו נבנים בצומת דרך נמיר ורחוב גורן (לשעבר ההלכה) בצפון ת"א. הקבלן אורי דורי בונה, כקבלן ראשי, את המגדל הראשון, בן 35 קומות, 140 דירות. ל"גלובס" נודע, כי היזמים כבר מכרו כ-70 דירות, אף כי הבנייה בשלבים ראשונים, והבניין יהיה מוכן רק בעוד כשנתיים וחצי.

איש עסקים ישראלי רכש את כל הקומה ה-35, העליונה, שהיא פנטהאוז בן 750 מ"ר, ושילם כ-6 מיליון דולר. גם כל הדירות בקומות 34-33 נמכרו, ובעלי העניין נאלצים לרכוש דירות בקומות פחות גבוהות.

הרצל חבס מתגורר גם כיום בצפון ת"א.