הליך הגיור הושלם: ICQ משיקה את ICQ 4 בעברית

ל-ICQ יש כיום כ-650 אלף משתמשים בישראל ומעל 180 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם

חברת ICQ מבשרת על השקת הגירסה העברית של "ICQ 4" בישראל, לאחר השקה בארה"ב, ברזיל, גרמניה והונג קונג.

ICQ 4 כוללת את ICQ Xtraz - פלטפורמה חדשה וייחודית להוספה קלה של תכונות להתאמה אישית לכל משתמש.

מאפיינים חדשים נוספים כוללים תקשורת וידאו ו-SMS משופרות, משחקים ליחידים ולזוגות, דמויות מונפשות ("שדוני ICQ" ), גלויות אלקטרוניות, צ'אט מחודש, ממשק ל-ICQ Universe, הרשת החברתית המצליחה של ICQ ועוד.

הצגת ה-Xtraz מאפשרת הוספה של תכונות ומאפיינים חדשים בתוכנת המסרים המיידיים בקלות, בטכנולוגיות HTML ו-Flash, על ידי משתמשים ושותפים של ICQ, ולמעשה יוצרת פלטפורמה פתוחה וייחודית בתחום המסרים המידיים.

מצד המשתמש, הוספת תכונות לשימוש יומיומי לא מצריכה הורדה מחדש של כל התוכנה בכל פעם (להבדיל מבתוכנות מסרים מידיים אחרות).

ICQ מאפשרת לשותפים ולקוחות של החברה לייצר דיאלוג רציף, איכותי ומגוון עם קהילת הצעירים הגדולה בישראל - יותר מ-650,000 צעירים בגילאי 13-25 - בתוך כלי התקשורת האישי והמועדף על קהילה זו.

לפי נתוני מחקר פורסטר - 2003 , תוכנת המסרים המיידיים משמשת ככלי תקשורת מרכזי בקרב צעירים ברחבי העולם ומחליפה מבחינתם את השימוש בטלפון הקווי.

בפני שותפיה של ICQ נפתחות אפשרויות נרחבות לחשיפת סרטוני וידאו, פלאש ודומיהם על גבי נכסי המדיה הייחודית פרסום על גבי רשימת החברים האישית של המשתמש, חשיפה אופטימלית על גבי חלון ההודעה האישית, מיקום מותגי השותפים כחלק מסרגל הכלים האישי של כל משתמש וכמובן , שירותי הקהילה והבידור שבאתר האינטרנט.

גם בגרסה זו, שמה ICQ דגש על שירותי הקהילה ועל מנוע חיפוש האנשים שהיוו את סימן ההיכר של התוכנה מיום הקמתה. "מציאת חברים מאותה שכונה ועיר, וקשירת קשרים חדשים לפי מקום מגורים, גיל או תחום עניין היו מאז ומתמיד חלק מרכזי מהפעילות ב-ICQ. החיבור לרשת העולמית, מאפשר קשרים והכרויות גם מחוץ לסביבה המקומית." אומר דני בן-שטרית, סמנכ"ל המוצר בחברה. "בכל גרסה, אנחנו נותנים יותר דרכים לתקשורת בין אנשי הקהילה, כמו ווידאו צ'אט בגרסה זו, ומשפרים את הכלים הקיימים, כמו צ'אטים רבי משתמשים, SMS, ועוד."

ICQ, בבעלות America Online, הוקמה ב-1996 ע"י החברה הישראלית מיראביליס, ונקנתה על ידי AOL ב- 1998. ל-ICQ יש כיום מעל 180 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם.