עורך "מבט" למשטרה: לפתוח בחקירה פלילית, אולמרט איים עליי

בן-ציון ציטרין: "בעקבות כתבה על מנכ"ל התמ"ת דינור, קיבלתי מכתב איום מדוברת המשרד"

עורך "מבט", בן-ציון ציטרין, פנה למפכ"ל המשטרה, רב-ניצב משה קראדי, בבקשה לפתוח בחקירה פלילית נגד שר התמ"ת, אהוד אולמרט, וכנגד מנכ"ל המשרד, רענן דינור, בטענה שהפעילו איומים כלפיו.

ציטרין טוען, באמצעות עו"ד חיים שטנגר, כי במסגרת עבודתו כעורך "מבט", טיפל בכתבה בעניין הקשור לדינור. בעקבות כך נשלח אליו מכתב, החתום על-ידי דוברת משרד התמ"ת, חיה פרי, ובו נאמר:

"מר דינור ביקשנו להודיעך, כי גם טיפול `אישי` של עורך מבט, לא ירתיע אותו מלסיים את עבודת הוועדה לרפורמה ברשות השידור, ולא יביא אותו לחסוך בביקורת על דרך התנהלותה של רשות השידור בכלל, ומר יוסף בראל בפרט".

כן צוין במכתב, כי עמדת אולמרט, ביחס לדרך שבה הוא מונה לעורך "מבט", כפי שהוצגה בפני פרקליטות המדינה שפסלה את המינוי, לא תשתנה בעקבות טיפולו "האישי" של ציטרין, במשרד ובעומדים בראשו.

ציטרין טוען, כי הוא רואה בכך עבירה של איום, על-פי חוק העונשין. לטענתו, עלה מפורשת מהמכתב, כי אולמרט ודינור, ביחד ולחוד, בעקבות סכסוך אישי וטענות שיש להם כלפיו, מאיימים לכאורה בפגיעה שלא כדין בשמו הטוב ובפרנסתו.

לטענתו, מהמכתב עולה לכאורה, כי אולמרט ודינור פועלים להצר את צעדיו המקצועיים. לדבריו, גם אם יש להם טענות, לא היה מקום לכלול איומים לכאורה כלפיו, שנועדו להצר את צעדיו המקצועיים ולפגוע באי-תלותו המקצועית כעיתונאי אמין הפועל ללא מורא וללא כל משוא פנים.