טוטנאור, תורן, רוזן, לויטה וטמיר - זוכי פרס התעשייה

מנכ"ל אל-אופ, יעקב תורן, מנכ"ל משאב, יוסי רוזן, מנכ"ל אגן כימיקלים, אילן לויטה, מנכ"ל קבוצת מוליכי תבל, דורון טמיר, ומנכ"ל ויו"ר טוטנאור, יהושע טוטנאור, הם זוכי פרס התעשייה של התאחדות התעשיינים לשנת 1998.

הפרסים יוענקו ביום רביעי הקרוב בבנייני האומה בירושלים, במעמד נשיא המדינה, עזר ויצמן, שרים וח"כים ונשיא התאחדות התעשיינים, דן פרופר. בטכס ייטלו חלק כל 130 זוכי פרס התעשייה לדורותיהם. בראש ועדת הפרס עמד דב לאוטמן.

טוטנאור יקבל פרס על שם אליהו פרומצ'קו, כאות הערכה על שהפך עסק משפחתי קטן למפעל חדיש המעסיק מאות עובדים, ומייצא ליותר מ-80 מדינות.

טמיר יקבל את הפרס על שם פנחס ספיר, כאות הערכה על הפיכת מפעל משפחתי, יצרנית כבלים, לקבוצת חברות בינלאומיות שמרכזה בישראל.

לויטה יקבל את הפרס על שם זלמן סוזאייב, כאות הערכה על הנהגת מהלכים להבראת החברה שבניהולו, תוך עיסוק במחקר ופיתוח ושיווק מוצרים חדשים, שהגדילו בצורה משמעותית את המכירות.

רוזן יקבל את הפרס על שם אויגן פרופר, כאות הערכה על הצלחתו במגוון פעילויות עסקיות וניהוליות, במהלכן הבריא חברות והתאים אותן לניהול מודרני. רוזן הוביל את קבוצת משאב ליציבות ולשגשוג.

תורן יקבל את הפרס על שם משה בורנשטיין, כאות הערכה על הפיכת הקבוצה לאחת המובילות בתחום התעשיות הביטחוניות בעולם, על יוזמותיו שהניבו פריצות לשווקי העולם ועל הפיכתה של החברה לרווחית.

כמו כן החליט חבר השופטים להעניק השנה את "אות היובל" של התאחדות התעשיינים למנכ"ל חברת טבע ונשיא התאחדות התעשיינים בעבר, אלי הורוביץ. הוועדה החליטה להעניק להורביץ את האות בגין תרומה ייחודית למשק ולתעשייה, ולנוכח מנהיגות תעשייתית וציבורית. בנוסף יקבל את האות, אברהם (בומה) שביט, נשיא ההתאחדות בעבר, על פעילותו להעלאת קרנה של התעשייה הישראלית