טויס אר אס פותחת חנויות "בייביס אר אס" בתוך סניפיה

מתכננת הקמת חנויות בסגנון דומה למחשבים ומשחקי מחשב

טויס אר אס פתחה היום (ג') את הסניף הראשון של רשת "בייביס אר אס" בחנות טויס אר אס בשפיים. סניפי הרשת ינוהלו בסגנון של חנות בתוך חנות, בשטח 700-200 מ"ר. עד כה היו לבייביס אר אס מחלקות בתוך סניפי טויס אר אס, אולם הקונספט לא הצליח והוחלט על שינוי. החנות בשפיים בשטח של 400 מ"ר, מציגה 8 חדרי ילדים בסגנון "טואטל לוק".

יו"ר קבוצת קופלר, ליאון קופלר, אמר, כי ההחלטה על בניית חנויות מתמחות למוצרי תינוקות התקבלה במסגרת השינויים האסטרטגיים שעוברת רשת טויס אר אס, והתאמתה לשוק הישראלי. לדבריו, המוצרים יירכשו בארץ ובחו"ל ויימכרו במחירים תחרותיים. לדבריו, בקונספט החדש יוצע שירות אישי טוב יותר ומחירים זולים יותר.

מנכ"ל טויס אר אס ישראל, יאיר עשהאל, אמר ל"גלובס", כי "הישראלים לא אוהבים לקנות מוצרי תינוקות בסופרמרקט".

בייביס אר אס תתחרה ברשתות האחרות בתחום: רב קט צ'יקו המפעילה 23 חנויות ותופסת נתח של כ-%20 מהשוק עם כוונות להגיע ל-%30, שילב עם %50 מהשוק ומאדר קר המתמחה יותר בביגוד. רשת קידיס שפעלה בתחום נסגרה לאחרונה.

טויס אר אס, בבעלות קבוצת קופלר, נפתחה לפני 3 וחצי שנים ומונה 5 סניפים. בחודש הקרוב תתאחד הרשת עם היפר טוי.

בתוך כך נודע ל"גלובס", כי טויס אר אס תיכנס בקרוב בהרחבה לתחום המחשבים ותקים בסניפיה חנויות חומרה ותוכנה. יצויין, כי בהיפרטוי הוחלט לסגור באופן זמני את מחלקות המחשבים, אולם ברשת המאוחדת יושקעו ככל הנראה מאמצים מחודשים בהפעלת חנות בתוך חנות, שיתחרו מול חנויות באג.

ליאון קופלר אמר ל"גלובס" בתגובה, כי מתוכנן פרוייקט חדש במסחר, וכי תחום המחשבים ומשחקי המחשב הוא תחום טוב ש"צריך להקדיש לו יותר תשומת לב"